LEGO collectie

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door LoeForceOne, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    gewoon de verkoper vragen om een lager bedrag erop te zetten. probleem opgelost. mn zusje besteld zeer regelmatig dure dingen en lost het zo op.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113

Wat stoer! Erg leuk, gaaf dat jullie naar NY gaan.jullie zullen vast regelmatig bij de legostore te vinden zijn.

Uk is nog van de duplo maar vind de lego van Mama en papa wel heel mooi( modular Building) seizoens huis hebben we ook. Onze lego staat hoog op de tv kast. De lego van vroeger zit in zakjes in een doos voor wanneer hij groot genoeg is.

3. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Haha klopt. Mijn man weigert om op loopafstand van de LEGO store te gaan wonen. Hij roept dan ga ik echt failliet 😂. Ik hou er gewoon van. Voor de Sint zitten ook nog 3 dozen in haha!

Gaaf dat je modular buildings hebt! Staat ook nog op mijn lijstje! Gaaf hoor! Ons dorp heeft nu ook een trein spoor :).

Bijgevoegde bestanden:

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113

Ze zijn echt fantastisch en eeuuh je moet zeggen dat ze in waarde stijgen over een paar jaar dan lukt het misschien wel.

Had ook niet verwacht dat ze zo mooi zijn, fantastisch om te bouwen, zo creatief en heel veel details.

Deel Deze Pagina