Hoi, hoi, Wij willen graag voor het verjaardag van onze zoon Duplo Dierentuin kopen. Nu zag ik bij bol.com twee verschillende; Duplo Grote Dierentuin en Duplo Grote Stadsdierentuin. Heeft iemand ervaringen met een van deze? De Stadsdierentuin zie ik niet bij Intertoys of Bart Smit? Is dit een oudere versie en Grote Dierentuin nieuwste? En dan nog een andere vraag; is het handig om een van deze Dierentuinen uitbreiden met kleinere pakketten; bv. Dierenkliniek, Baby Dierentuin, Dierentuin Trein of juist overdreven (heel veel hetzelfde dieren bv.). Bedankt!
Ik weet niet het verschil tussen beide maar bij de Bart Smit krijg je tot 28 oktober 32% korting op alle duplo en gratis verzending! Scheelt toch weer.
Wij hebben de grote stadsdierentuin. Die hebben we 2,5 jaar geleden gekocht toen onze oudste 2 werd. Hij vond het erg leuk en de jongste heeft er nu ook plezier van. De grote dierentuin wat jij zegt hadden ze toen nog niet geloof ik dus ik denk dat die inderdaad voor die andere in de plaats komt. Wij hadden ook de circustrein gekregen, dus de olifant hebben we dubbel. Verder hebben wij een klein setje gekocht met pinguins, daar zaten geen dubbele dieren bij. Maar ik denk dat je dat zelf moet beklijken, want ik weet niet met wat de grote dierentuin en stadsdierentuin met elkaar verschillen dus weet niet of je dieren dubbel hebt als je uitbreidingen zou kopen.
Wij hebben de nieuwere versie die met de pinguins voorop en hebben de kids veel plezier mee is nu toevallig. Komende week bij bart smit voor geloof ik 54 euro in de aanbieding