lego duplo. Wat kopen voor 1, 5 jarige

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esje13, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja dat vind ik ook leuk. Hier zat een tijger op de wc, de poes in de badkuip en op het aanrecht zat baby olifant. Sowieso speelt ze veel met dieren, ze gaan mee in bad, en op tafel staan ze dan netjes in een rijtje :D

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze dochter is 14 maand en speelt nu nog met little people en blokken. Echt bouwen doet ze nog niet, wel blokjes/poppetjes/diertjes ergens in doen of uit halen. Pas als ze echt gaat bouwen willen we haar duplo geven.
    We willen haar tegen die tijd de duploboerderij geven, daar kan je dan altijd aanvulling voor kopen of vragen met een volgende verjaardag, sinterklaas etc.
    In mijn beleving als lego-liefhebber kun je nooit genoeg duplo/lego hebben. Hoe meer blokken, hoe meer en groter je kunt bouwen.

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ze hebben er jaren plezier van, het is geen speelgoed wat na een jaartje spelen alweer verveeld. Totdat ze natuurlijk echt groot worden en overstappen naar de "gewone" lego. Het is niet goedkoop, maar wel oersterk en wat ik zeg, ze hebben er een hele poos plezier van!

Deel Deze Pagina