Op zoek naar de Pampers doekjes bewaarbox

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Mommy2012A, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

4 nov 2011
    489
    0
    16
    Vrouw
    #1 Mommy2012A, 25 okt 2012
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
    Wie heeft er 1tje voor ons? Deze gebruiken ze in het ziekenhuis en de doekjes drogen niet uit. Ideaal! Bij de Zwitsal box, Hema, Wibra drogen de doekjes helaas heel snel uit. Dus wie o wie kan ons blij maken?

2. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ik heb deze, maar omdat ik deze zelf gebruik kan ik je hier niet aan helpen. Wil alleen zeggen dat de doekjes hierin net zo snel uitdrogen als in bijvoorbeeld de zwitsalbox. Voor beide geldt dat ze ideaal zijn als je ze dagelijks gebruikt, maar als je deze een poosje niet gebruikt zijn in beide de doekjes uitgedroogd.

(Neem tenminste aan dat je die witte bewaarbox bedoeld die in het verleden in een van de cadeaudozen zat. Ik gebruik deze op de babykamer en beneden de gele zwitsalbox en eigenlijk weinig verschil. Vind de witte alleen mooier staan op het babykamertje).

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Je bedoelt die witte billendoekjesdoos van Pampers? Die heb ik laatst voor een paar euri bij de Prenatal gekocht. Waarschijnlijk hebben ze hem ook wel in andere winkels (Etos, Kruidvat, etc).

4. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ik ken het probleem. Ik kan je niet helpen aan de Pampersbox maar ik kan je wel vertellen dat ik de box van Kruidvat huismerk gebruik. Deze kun je kopen met al een pak doekjes erin. Ze zijn te krijgen in de kleuren: roze, blauw en transparant.

Bij deze box drogen mijn doekjes niet uit!

Succes....

5. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

4 nov 2011
    489
    0
    16
    Vrouw
    Dankjewel, ik wist niet dat het kv ook zo'n doekjesdoosje had. Ik zal deze dan even zoeken in het kv. Misschien zelfs goedkoper dan de Pampers doos.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik vind die doos van de lidl ideaal ;) zo zal iedereen wel iets hebben.

Heb die pamper doos ook, en zwitsal..en hema en kruitvat...maar geen van die zijn zo fijn als die van de lidl...(hebben ze niet standaard helaas, toen zo een pakket met 4 pakken doekjes erbij)

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb hier aantal van die boxen, maar dan zijn ze nog niet bij jou :) ik heb ze bij wehkamp toen in aanbieding gekocht.. 4 pakken incl box voor 5 euro of zo..

dus even rondkijken en je scoort die boxen voor weinig :)

Deel Deze Pagina