Mijn kid zit nog in mijn buik, en ik ben niet zo goed ter been, manlief is weg, dus wederom bankhangen. Formule1 kijken. Hier is t slecht weer, dus buiten iets doen... Hmmm zou ik hier niet voor kiezen. Binnen speeltuin ergens? Lekker knutselen??
wassen beetje tuin fiksen als het lukt, en ik heb een verjaardag. niet echt geweldige inspiratie he je kan bakken, knutselen, huis versieren voor koninginnedag wandelen, speeltuin is weer open...
Op buienradar te zien blijft het bij ons wel droog vanmiddag, dus ik ga even naar de kinderboerderij. Mijn man is naar motor wedstrijden toe en ik word er gek van om de hele dag binnen te zitten met 2 drukke jongens. Dus oude kleren aan, en lekker daar heen.
wij gaan vanmiddag na het slaapje voor het eerst naar een overdekte speeltuin, lekker spelen en ravotten. ben benieuwd hoe ze het gaat vinden
vanochtend hebben wij gezwommen, dat doen we elke zondagochtend. En vanmiddag komen opa en oma dus zij vermaakt zich wel.
Vanmorgen heerlijk gefietst met de twee kids in de bakfiets en daarna gepicknickt in de tuin Daar vroeg de kleine meid al een tijdje om.
Ben bezig met de was en papa speelt samen met dochter met duplo.. en zometeen gaan we boodschappen doen.. best wel saai dus
Nou als ik dat hier doe dan krijg ik om de haverklap hagel op mn hoofd haha is het bij jullie zo'n lekker weer?
Vanmorgen naar de Oliemeulen in Tilburg geweest, vanmiddag nog even naar de eendjes als het droog is tenminste.
Ben even naar de kinderboerderij geweest. Een plaatsje hier verderop waar we nog nooit geweest zijn. Daarna nog even naar de speeltuin. Daar hebben ze een dreumes-schommel En nog wat boodschapjes gedaan. Nu kleintje slapen, ik huishouden en op de bank uitrusten. Vriend kijkt formule 1
Beetje mosterd na de maatlijd...maar wij zijn naar Dikkie Dik geweest in het theater. Wat was dat superleuk zeg!!