Lego friends

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Donja62, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi

Wij zijn nog niet uit over een cadeau voor onze dochter die binnenkort 5 wordt.
    Ze heeft het zelf over lego friends. Vriendinnetjes hebben dit ook.
    Ze houdt ook wel van rol en fantasie spel, met poppetjes. Denk dat het wel wat voor haar is.
    Wat zijn jullie ervaringen? Makkelijk in elkaar te zetten? (Ik denk aan Emma huis )?
    En hebben jullie het op de slaapkamer staan of beneden? En hoe gaat dat met de kleine spulletjes? Mijn dochter is nogal een rommelkont. ...zonde als er veel kwijt raakt...heb dat met de barbie schoentjes ook altijd. Hoe doen jullie dat?

Groetjes Donja

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Mijn dochter heeft veel van Lego friends, staat op een kastje waar ze er zo makkelijk mee kan spelen. Losse blokjes enzo zitten in een plastic doos. Het is ook een rommelkont, maar ze is er niet veel van kwijt.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
  4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier is lego friends ook favoriet. Vanaf vijf jaar kon mijn oudste het zelfstandig in elkaar zetten. Ik heb de setjes in een doos met de boekjes erbij.

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Erg leuk spul als ze van rollenspellen houden :) Zeker doen dus.
    Ja, er raakt soms wat kwijt, maar hier valt dat wel mee. Vaste plek waar het staat, we slepen het niet het hele huis door. Dat scheelt.

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Erg leuk om er rollenspellen mee te doen.

H
    Wij hebben echt een berg en alle poppetjes worden uit elkaar gehaald en naar de laatste mode in elkaar gezet. Ook de diertjes zijn favoriet.
    M'n meiden zijn 7 en 9 en spelen er nog intensief mee.

Deel Deze Pagina