Hoi Wij zijn nog niet uit over een cadeau voor onze dochter die binnenkort 5 wordt. Ze heeft het zelf over lego friends. Vriendinnetjes hebben dit ook. Ze houdt ook wel van rol en fantasie spel, met poppetjes. Denk dat het wel wat voor haar is. Wat zijn jullie ervaringen? Makkelijk in elkaar te zetten? (Ik denk aan Emma huis )? En hebben jullie het op de slaapkamer staan of beneden? En hoe gaat dat met de kleine spulletjes? Mijn dochter is nogal een rommelkont. ...zonde als er veel kwijt raakt...heb dat met de barbie schoentjes ook altijd. Hoe doen jullie dat? Groetjes Donja
Mijn dochter heeft veel van Lego friends, staat op een kastje waar ze er zo makkelijk mee kan spelen. Losse blokjes enzo zitten in een plastic doos. Het is ook een rommelkont, maar ze is er niet veel van kwijt.
Hier ook wel een rommelkont, maar we hebben een grote bak voor als het niet in elkaar is gezet en kleinere bakjes voor de losse onderdelen. Zulke: GLIS Bak met deksel - wit/lichtgroen/blauw - IKEA
Hier is lego friends ook favoriet. Vanaf vijf jaar kon mijn oudste het zelfstandig in elkaar zetten. Ik heb de setjes in een doos met de boekjes erbij.
Erg leuk spul als ze van rollenspellen houden Zeker doen dus. Ja, er raakt soms wat kwijt, maar hier valt dat wel mee. Vaste plek waar het staat, we slepen het niet het hele huis door. Dat scheelt.
Erg leuk om er rollenspellen mee te doen. H Wij hebben echt een berg en alle poppetjes worden uit elkaar gehaald en naar de laatste mode in elkaar gezet. Ook de diertjes zijn favoriet. M'n meiden zijn 7 en 9 en spelen er nog intensief mee.