Lego Master

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Syane, Apr 11, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,231
    6,693
    113
    Wij hebben zo'n hele straat met huizen :) Bijna 1,5 meter lang :) Nu is de plank helaas vol :( De plank voor de auto's is nog niet vol :) Wij hebben voor onszelf echt honderden euro's aan lego en we vinden het leuker dan de kinderen :)

Rosa Canina, Athina and Taiga like this.
  2. Taiga

Taiga Fanatiek lid

Apr 28, 2019
    1,443
    2,236
    113
    Dat vraagt om een foto hè! :cool:

Zonnestralen likes this.
  3. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,387
    17,327
    113
    Ja zo'n stad/straat maken is leuk! Wij hebben het op zolder staan

4. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,698
    4,306
    113
    noord holland
    Mijn man is met de thuisopdracht bezig, moet morgen uiterlijk ingestuurd :roflmao:.

Paardenbloem likes this.
  5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,129
    5,048
    113
    Female
    Ik heb het ook gezien. Teruggekeken op Videoland, want mijn dochter van 4 vind het ook heel leuk om te kijken :)

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Vond het afgelopen keer wel beetje oneerlijk dat ze verschillende slooptechnieken hadden. De effecten kwamen nietnl hetzelfde uit

Daydreamy, Syane, Rosa Canina and 2 others like this.
  7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,633
    8,366
    113
    Female
    Nee en de uitvoering van de methode was ook niet elke keer goed.

Syane and Rosa Canina like this.
  8. Taiga

Taiga Fanatiek lid

Apr 28, 2019
    1,443
    2,236
    113
    Dat vond ik ook wel. Vooral de honkbalknuppel is erg onvoorspelbaar en afhankelijk van hoe Ruben slaat.
    Maar aan de andere kant denk ik weer. Dan moet je dus iets ontwerpen waarmee je zo'n afwijking kan incasseren. (zoals die raket in het begin, dat valt niet te missen) Nu had 1 koppel bijvoorbeeld 1 "rode knop" erop waar hij moest mikken. Dat is een risico.

Syane and Paardenbloem like this.
  9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,633
    8,366
    113
    Female
    Misschien is het aan mij voorbij gegaan. Maar wisten ze dat hun het gingen uitvoeren? Ik was zelf verbaast dat ze het niet door bijvoorbeeld een honkbalspeler lieten doen.

10. Taiga

Taiga Fanatiek lid

Apr 28, 2019
    1,443
    2,236
    113
    Ja ik neem aan van wel. In dit soort programma's worden opdrachten aan de spelers wel uitgebreidere uitgelegd dan voor de camera wordt gedaan.

11. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Wij kijken ook!:) Man en zoon zijn mega Lego fans maar ik vind het zelf ook een erg leuk programma.
    Ik vond de eerste aflevering wel iets eerlijker en leuker dan de tweede denk ik. De verschillende manieren van bouwwerken ruïneren vond ik wat jammer, beetje lastig vergelijken..
    En wat misschien een kwestie van smaak is; ik vond dat ronddraaiende bouwsel met oranje ding in het midden en die cirkel van treinrails eromheen, op zich al mooier en ook veel mooier ontploffen/kapot gaan dan dat van die jongens die vorige week dat gouden steentje wonnen en nu dus alweer bij de twee besten waren..

Jan en Lola vond ik wel terecht de besten van deze keer trouwens!

Syane likes this.
  12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,633
    8,366
    113
    Female
    Ik krijg echt shop en ontwerp kriebels van die Lego snoepwinkel. Ik betrap mij er dagelijks op dat ik hacks zoek om een pracht van een Lego ruimte te bouwen. Normaal werken reclames niet zo goed bij mij :oops: :o: :eek:

Paardenbloem likes this.
  13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Ik heb het ook gekeken, maar vond deze aflevering minder leuk. Ook vanwege het feit dat ze ‘maar’ 1 opdracht hadden.

En vond inderdaad dat bouwwerk met de treinrails prachtig. Ook hoe het uit elkaar plofte. Dat de kop nog heel bleef en de rest eruit spatte. Al met al, vond ik het slopen toch ZONDE! (ben Lego fan en zie liever hele creaties. Vandaag ook weer twee sets besteld)

Paardenbloem likes this.
  14. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,387
    17,327
    113
    Wie kijkt er weer?

Paardenbloem and Syane like this.
  15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,129
    5,048
    113
    Female
    Ik ga het morgen terugkijken op videoland, dan kan ik de reclame's skippen ;).

Vond het vorige week wel terecht dat vader en zoon naar huis moesten. Met alle respect, maar die vader hoorde daar gewoon echt niet thuis..

Rosa Canina, Paardenbloem and toch3 like this.
  16. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,387
    17,327
    113
    Mee eens. Nu ook terechte verliezers vind ik

Syane likes this.
  17. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Klopt, valt me mee dat zij het nog zolang volgehouden hebben eigenlijk.

Ik heb wel het idee dat alle duidelijk minder getalenteerde deelnemers er nu uit zijn. Nu wordt het spannender wie er de volgende keer weer uit gaat denk ik!

Daydreamy and Syane like this.
  18. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,002
    6,753
    113
    zuid-holland zuid
    Ik vond het echt een vette aflevering hoor...
    Jan en Lola vond ik echt het best, ik snap niet dat die niet wonnen. Ik vind het zo’n leuk stel samen...ik hoop stiekum dat het weer goed komt tussen hen.

Het kriebelt helemaal om meteen te gaan bouwen. Ik denk dat we morgen allemaal 1 grondplaat nemen en daar dan ons huis op gaan bouwen.
    Ik vind het nu soms jammer dat we zoveel blokjes “vast” in sets hebben zitten en dat de legoblokjes die we over hebben om vrij mee te bouwen vooral oude lego van mijn man is; al die saaie doffe rode, gele en blauwe blokjes. Ik wil echt graag een grote doos lego Classic voor mijn verjaardag:D

19. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,633
    8,366
    113
    Female
    De Lego (classic) / knex wand is af. Heerlijk gesorteerd op kleur. Ik vermoed dat ik wel weet wat de jongens als cadeau gaan willen zodra er wat te vieren valt :D

20. Krtek

Krtek Niet meer actief

Wij hebben 3 kasten vol Lego op zolder staan, in elke kast 9 Trofast bakken. Allemaal van dochter geweest. Zoontje heeft in speelkamer een kleine selectie en komt af en toe wat Lego 'kopen ' op zolder. Helemaal gelukkig is hij dan. Hier geen sets apart, alles boven op kleur gesorteerd, zijn Lego zit geen systeem in:roflmao:

cowgirl80 and Zonnestralen like this.

Share This Page