Ik vind Lola en Jan wel leuke deelnemers, maar verwacht toch dat ze het niet lang meer redden. Maar vond het wel stom dat er niemand uit hoefde. Denk ook wel dat de sterkste koppels nog over zijn nu.
Wat vinden jullie t mooiste ding tot nuntoe gemaakt en wie denken jullie dat er gaan winnen? Ik vond de kabouter supermooi en ik denk dat Bjorn en Corneel gaan winnen.
Oei, ik denk dat Jan en Lola heel veel geluk hebben gehad met de keuze om hun bouwwerk te veranderen want met dat ingewikkelde, onherkenbare verhaal wat ze eerst hadden, waren zij misschien wel bij de 2 in de risicozone gekomen. Ik denk niet dat zij zullen winnen uiteindelijk. Ik vind hen net zoals @Neuzeke zei, ook een beetje irritant op een bepaalde manier. Ik zet echt in op Björn en Corneel qua winnaars, al vond ik Jos en Martijn ook wel erg sterk deze keer. David en Giovanni vind ik wel goed maar die hebben niet bepaald een klik met de Brickmaster geloof ik En dat kan wel eens in hun nadeel zijn.. Verliezers van vandaag vond ik wel heel terecht..
De verliezers van vandaag waren voor deze aflevering zeker terecht, maar in het algemeen hadden ze van mij nog mogen blijven even. Finalisten zijn wat mij betreft Corneel en Bjorn (en winnaars denk ik!) en Jos en Martijn. De andere stellen zijn niet heel stabiel qua resultaten en creativiteit vind ik. Die radio was prachtig vandaag en de polaroid met foto vond ik ook super leuk gedaan.
Ik denk dat het duidelijk is dat de echte finale tussen Jos en Martijn en Corneel en Björn zal gaan. Wat die kunnen maken. Prachtige dingen en ook iedere keer die leuke extra's.
Ik vind het op zich wel een leuk stel, maar die stille hint steeds over nog wel of niet op elkaar verliefd zijn en de nadruk leggen op hun breuk vind ik wel wat irritant worden.
Bjorn en Corneel gaan winnen denk ik. Ze hebben al vele malen als eerste geëindigd. En ik vind ze heel sympathiek. En die brug van verleden week geweldig 160 kilo!
Ik denk ook bjorn en corneel! Elke keer weer vind ik het mooi en leuk bedacht, ze zijn zo goed ook op elkaar ingesteld. Ik heb volgensmij nog niks lelijks of minder leuk bij hun gezien. 2e mag van mij inderdaad jos en martijn zijn, zijn ook heel goed maar hebben soms ook minder leuke dingen vind ik.
Bjorn en Corneel mogen van mij winnen idd, wat een fantasie en wat een bouwwerken, geweldig! De samenwerking tussen die 2 is ook soepeltjes. Jos en Martijn zijn zeker een goede 2e. De radio was echt super! Rest is niet goed genoeg ten opzichte van deze 2 koppels.
Ik gun het Bjorn en Corneel het meest omdat ze er zo relaxed instaan en anderen ook helpen en dingen gunnen. En het zijn fantastische bouwers idd
Ik vond David en Giovanni ook érg goed... maar wat iemand al zei; de klik met de brickmaster is niet geweldig. Ze volgen teveel hun eigen plan. Na de eerste paar afleveringen had ik ze dus écht wel in de finale verwacht. Maar nu niet meer. Bjorn en Corneel zijn geweldig. Ook gewoon heel sympathiek. Dat speedbuilding wat ze kunnen, vind ik ook wel érg gaaf! Die kangaroe toen, in die korte tijd- wauw! Misschien missen ze nét wat fantasie ten opzichte van wat andere deelnemers. Ik ben fan van Jan en Lola - maar ze zijn wel de volgende die er nu uitgaan denk ik. Tenzij David en Giovanni weer hun eigen plan volgen en Jan en Lola voor hun doen een topwerk neerzetten. Ik zie nu net op de site het leeftijdsverschil tussen bjorn en corneel: Bjorn (40) en Corneel (21) - dat had ik niet verwacht eigenlijk!
Ik heb gezocht in welke landen dit programma ook wordt gemaakt en waar je dat kan zien. Maar ik kan niks vinden! Weet iemand hoe of wat?