Waarschijnlijk brownies. Dan in rendier stijl. Al eerder sneeuwpopjes van soesjes. 2 soesjes op elkaar met een prikker. Aan de bovenkant van de prikker had ik een hoge hoed geplakt. Als sjaal had ik een aardbeien veter bij de aldi gekocht en volgens mij een halve omheen geknoopt. Oogjes maak je met een tube glazuur spul. Kan ook met gesmolten chocolade in een cornetje. De sneeuwpoppen ook al eens gedaan met bollen witte spekjes.
Dochter wil graag stoofpeertjes meenemen. Voor zoon nog even wat bedenken. Mijzelf kennende word het iets van plakjes stokbrood met sate saus en kruidenboter.
Mijn zoontje is een hele moeilijke eter. Op de app ging 't al hard dus snel gezegd versierde eierkoeken. Wil wel graag iets maken wat hij zelf lust. Bij mijn dochter nog niets er over gehoord
De kinderen hebben met juf allerlei dingen bedacht en opgeschreven, wij konden als ouders een optie kiezen. N nam haar keuze mee; pannenkoeken Dus ik kom er makkelijk van af dit jaar
Ik volg voor inspiratie. Toetje verzorgt school. Dit is m’n eerste keer. Ik heb geen idee. Ik dacht zelf aan cocktailworstjes in bladerdeeg. Maar misschien is dit ook wel te simpel?
Mijn dochter (groep 8) wil gevulde eieren maken. Lust ze zelf volgens mij niet, maar dat zien we dan wel weer. En wie weet lust ze het nu wel. Verder maken we voor haar haar eigen kerstdiner, omdat ze veel niet mag ivm allergieën.
Nou het word hier voor dochter : poffertjes met poedersuiker Zoon wil sneeuwpoppetjes van slagroomsoesjes
Nee joh, vinden de meeste kinderen erg lekker. En als je het toch wat specialer wil maken... Je kunt er ook een krans van maken. Succes verzekerd!
Of een ster (eventueel met gat in het midden, zodat er minder broodjes nodig zijn). Of een broodje in kerstboom (of ster) vorm.
Hier dochter in groep 5 die ook gevulde eieren wil en ze zelf niet lust en dochter in gr 8 had zoiets van: dan maak dat ook voor mij mam, dan hoef je niet zo veel verschillende dingen te maken.
Nee joh gewoon doen. Je kan het inderdaad in een vorm doen maar hier mochten ze eerder maar een beperkt aantal meenemen. Op zijn nieuwe school weet ik het niet. Vorig jaar ging dat niet door. Nog even horen hoeveel we er klaar mogen maken. (Wij doen brownies)
Wij gaan deze maken. Ze moeten smorgens al meegnomen worden. De frutsels knippen we dan alvast. Netjes verpakt. Als het niet op gaat kan het zo mee naar huis.