Dochter heeft nu al paar dagen buikpijn eet ook al paar dagen niet zoveel en ziet bleek/witjes. Verder geen koorts of overgeven of diaree. Wordt net wakker en komt naar me toe en haar shirt is heel nat van zweten maar geen koorts. Ik ken het zweten alleen bij wel koorts iemand die dit herkend? Ze had het ook niet heel warm.
Ik heb het als mn bloeddruk veels te laag raakt. Meestal tikt t dan ineens ff naar beneden en stabiliseert t zich met een paar seconde weer, maar dan is t wel net genoeg om mn lijf in alarmfase te brengen. Schoon shirt is geen overbodige luxe dan. Rond mn 11e (niet veel voordat menstruatie begon, dus inderdaad ook hormoon ellende) kwam t ineens opduiken. Niet veel later ook met daadwerkelijk flauwvallen. Best irritant als je fietst en vervolgens stilstaat bij een stoplicht... Ff bloeddruk meten kan geen kwaad. Mocht het t geval zijn: handje zoete drop of zoute drop werkt beiden even goed. Eventueel kan de pil ook goed helpen (maar daar moet maar net de leeftijd naar zijn).
Ze is nu 8 heb ook wel aan menstruatie gedacht ze is ook lang voor haar leeftijd en lijkt soms kwa gedrag al wel wat ouder maar las ook wel dat het dan wel dat het dan wel jong zou zijn.