hoi, ik zoek lego voor baby's, maar kan alleen maar duplo vinden. ik had vroeger voor mijn dochter ook nog lego wat groter was dan duplo en volgens mij heette dat primo. kan het nergens vinden, bestaat dit nog wel?
Ik heb er nog nooit van gehoord, dus ik kan je er verder niet mee helpen. Wij gaan aan sinterklaas dit jaar gewoon Dublo vragen, op de ene doos wordt vanaf 2-5 aangegeven en op een andere doos weer van 1,5 - 5. Groetjes anita
Mij zegt het ook niks hoor ik heb voor Sem al duplo gekocht en ik haal de kleine stukje eruit en idd er staat steeds wat anders van leeftijd op die dozen! Ik heb nu 2 setjes van 2-5 jaar en daar speelt hij gewoon mee en de kleine stukjes heb ik eruit gehaald
Kaye heeft nu mega blocks dat vind die super leuk! Niet te duur en groot van voormaat! http://frn.sdstate.edu/Lending_LibraryPics/Inventory%20Pictures/Mega%20Blocks%203318.jpg
Oja dat is ook heel erg leuk, je hebt er ook van die leuke autootjes van! Die megabloks zit toch in zo handige draagtas? (dan heb ik die, zie het niet op de tas staan ) Dit is echt een aanrader ja
Ik ken het wel hoor........ik heb er zelfs nog wat dingetjes van (10 jaar oud!), leuk spul! Maar of het nog verkocht wordt....?
Het is er nog steeds hoor, wij hebben ook veel lego primo. Dat is met 1 grote knop toch ipv 4 kleinere? Ik denk inderdaad dat het nu Lego Baby heet of Explorer of zoiets. Je kan ook eens tweedehands kijken, wordt veel aangeboden.
was laatst in de speelgoed winkel, en ze zeiden datze het niet meer verkochten heb het maar op marktplats gekocht, huo de wasmachine in en als nieuw
ja die bedoel ik met één knop! zal ook eens op marktplaats kijken! die mega blocks is ook een goed idee, en dat van duplo ook trouwens, gewoon de kleine dingen eruit. ga ik zo even op marktplaats neuzen, jammer dat het eruit gaat