Wat doe ik met alle roze jurkjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Toen ik net zwanger was (tenminste, het net wist) kwamen vrienden/familieleden aanzetten met roze jurkjes, roze mutsjes, roze sokjes, kortom een halve baby uitzet in het roze :confused: inclusief ruches en kantjes.

Al voor de 20 weken echo werd het voor 80% zeker duidelijk dat de kleine een jochie was, en met de 20 weken echo werd dit bevestigd. Eén eigenwijze tante heeft zelfs na dit nieuws nog een paar roze babydingen gekocht, want ik droeg volgens haar in de rondte en de gyn. zou een foutje gemaakt hebben, en ja het zou absoluut een meisje worden.

:rolleyes: Het is intussen dus meer dan duidelijk dat de beeb toch écht een piemeltje heeft.
    En nu zit ik met die meisjeskleding, wat moet ik er in godsnaam mee? Ik kan mijn zoontje dat toch niet aantrekken, ben vrij tolerant en modern t.o.v travestie maar dat vind ik toch wel te ver gaan!

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hahaha op marktplaats zetten of bewaren voor de tweede?

3. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Bewaren voor een tweede :)

4. hahaha
    ik zou het verkopen en van dat geld leuke jongetjeskleren kopen..
    of..bewaren en wie weet krijg je nog een keer een meisje!

5. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

ja misschien is er nog iemand met jouw dillemma? even kijken op mp of andere aanbiedingssites, ik vind het trouwens wel l"llig hoor bij mij moeten ze echt niet aan komen zetten met roze kleertjes niet voordat we het weten en al zeker niet als we zouden weten al dat we een jongetje zouden krijgen :(

6. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja op Marktplaats zetten...heb hier gemenge gevoelens over. Aan de ene kant kan ik het geld best gebruiken, aan de andere kant vind ik het zo ondankbaar t.o.v de mensen die mij dit gegeven hebben. Ze bedoelden het goed en aardig, en hebben dit wel speciaal voor mij (nou ja, mijn beebje dan) gekocht. Zelf aantrekken gaat denk ik niet lukken :rolleyes: )

7. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ben niet van plan een tweede op de wereld te zetten. :confused:
    Ja, misschien over 10 jaar...maar dan zijn die kleertjes alweer uit de mode :)

8. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

misschien dat je er ooit een nichtje bij krijgt? hoef je geen schuldgevoelens te hebben en kan je er iemand in de familie nog blij mee maken ;)

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Maar anders kun je er niks mee..
    Misschien kun je er zo iemand anders blij mee maken?
    En als je het geld gebruikt om jongenskleertjes te kopen, dan kunnen ze er in principe ook geen opstand van maken toch?

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    je kan het ook op marktplaats zetten nadat is gebleken dat het een echte knul is: over 15 weken! je gaat een jongetje toch geen jurkjes aantrekken! of misschien kun je het verven?

ik heb trouwens zat mannelijke collega's met roze overhemden... maar ja dat zijn echt mannenhemden.

11. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat is wel zo :)

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Hihi ja blauwe jurkjes zijn een stuk beter :) ;)

13. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik zou het gewoon verkopen hoor, als ze nu in de kast blijven liggen tot in de eeuwigheid heeft er niemand wat aan.
    als je het verkoopt heeft er nog iemand wat aan.
    die mensen die het gegeven hebben zullen toch ook wel begrijpen dat je je knulletje geen roze jurkjes met kant gaat aantrekken hoop ik.

14. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha ja, roze kan in principe tegenwoordig wel bij mannen...maar deze jurkjes zijn echt voor meisjes bedoeld, met bloemetjes en ruches etc. :confused: echt dingen die ik zelf nooooit zou kopen, ook niet voor een meisje!

Wat dat betreft heeft m'n zus het toen beter gedaan; die kwam aan met een schattig beige pakje van H&M, met bijpassende sokjes, wat een jongetje én een meisje aankunnen.

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Meid dat zeg je nu :) ik wil jou nog wel horen als de eerste geboren is :)

Dan ben je helemaal vernokt aan het kleintje en verliefd als je over twee jaar een nieuwe vriend heb dan denk jij al heel gauw aan de tweede kindje.

Ik heken het namelijk aan me zelf ook wel een beetje :)

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik zou de kleertjes lekker verkopen en het geld anders besteden. Het is goed bedoeld van de gevers maar ook een beetje naief en voorbarig ;)

17. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    verkeerd had iemand anders voor :)

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik zou ze verkopen of weggeven zodra je kindje is geboren. Dan zien al die lieve gevers dat het toch écht een jongetje is en kunnen ze jou het niet kwalijk nemen dat je die kleertjes wegdoet!

19. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Gewoon verkopen op marktplaats (of hier). Niemand die er nog naar vraagt als je zoontje eenmaal geboren is. En ik heb de kleertjes die ik van de kraamvisite kreeg ook gewoon verkocht hoor, ze heeft sommige dingen maar een paar keer aangehad. Je kunt toch niet alles bewaren?

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    joh als je het een jurkje aantrekt ziet niemand dat je moet hem alleen dan geen klaas noemen ofzo!

haha heb dit mijn schoonzus ook al eens geadviseerd !

ik zou al ik jou was inderdaad de spulletjes verkopen via mp !

L.sybje

Deel Deze Pagina