kerstspullen bij bijenkorf

Discussion in 'De lounge' started by , Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

wie weet wanneer ze in de bijenkorf gaan beginnen met de kertsspullen?

ik kan niet wachten om weer te gaan shoppen voor mooie versiersels e.d. voor de kerstboom

liefs Fatma

2. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik weet niet wanneer de bijenkorf weer begint , de meeste winkels zijn al begonnen ....

geloof dat ik dit jaar maar eens oversla .... heb er niet zoveel zin in .......
    miischien dat het nog komt mijn zin !

L.sybje

3. Niet meer actief

hoe komt het meid?

4. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    vorig jaar wat naars meegemaakt en daardoor een klein beetje een kerst angst ontwikkeld ...

nou ja wie weet hebben we dit jaar goed nieuws !
    en komen de kerstballen toch nog te voorschijn !

is de bijenkorf vandaag niet open dan ? kan me eigenlijk niet voorstellen dat hun nog niet begonnen zijn ......overal liggen al kerstspulletjes...

L.sybje

5. Niet meer actief

nou hopelijk komt het helemaal goed voor de kerst begint

tja de bijenkorf is wel open nu, zou eigenlijk wel kunnen bellen.

6. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik vind het altijd een beetje lastig, kerst. Wanneer moeten we er nou mee beginnen enzo.. Hebben jullie dat nooit? Ik denk dat we na Sinterklaas echt de boel gaan versieren en in de kerstsfeer brengen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik alvast een beginnetje kan gaan maken met inkopen doen, hihi! :D Lekker gezellig.

Flientje

7. Niet meer actief

ja ik heb de pest aan sinterklaas dus dat doen we pertinent niet tot de kleine wat groter is (moet maar) dus ik kan eigenlijk begin december wel al een beetje gaan beginnen met versieren....oeh leuk leuk leuk! :)

8. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik werk bij de bijenkorf en bij ons was er al een kerstafdeling! Neem aan dat alle filialen rond de zelfde tijd de boel opbouwen.

Heb ook zin in de boel te versieren! :D Maar pas na sinterklaas, dat vind ik toch ook wel leuk!

9. Niet meer actief

dank je wel deborah, ga morgen meteen hier in den haag effe kijken

10. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    veel plezier! :) :)

11. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    overal zijn ze al echt bezig.. alleen tja staat er nu nog niet zoveel! maar hier hebben de tuincentra de kerstmakrt al klaar!

12. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

Apr 12, 2007
    1,090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Heerlijk toch?!? Het begint ook al lekker koud te worden buiten ... ik heb wel zin in Kerst! We kopen ook pas een boom na Sinterklaas. Vorige jaren hebben we nog wel wat aan Sinterklaas gedaan, maar dit jaar houden we het bij Kerst. De voorgaande jaren waren we nog in de veronderstelling dat we binnenkort Sinterklaas met kinderen gaan vieren, maar die hoop daarop wordt steeds kleiner ....

13. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Ik heb er ook zooo'n zin in! De mooiste tijd van het jaar breekt aan, lekker koud buiten en ik warm binnen met een kop dampende chocomelk. Samen de kerstboom versieren en de baby proberen weg te houden ;) .

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

mm ik heb ook zin in de kerst tijd :D:D
    Mooie versierde bomen, warme chocolade melk met slagroom..! met naar buiten gaan de mutsen op! Heerlijk..!

15. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

Apr 12, 2007
    1,090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik kan echt helemaal opgaan in de kerstsfeer, overal lichtjes, mooie etalages in de winkels en inderdaad, warme chocolademelk met slagroom ... al kan ik de slagroom met beter laten staan. ;) hi hi
    Het zou zo fijn zijn als er weer eens sneeuw zou vallen in deze periode van het jaar, dat maakt het wel magisch.

16. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik vind het heerlijk! Zoveel sfeer en gezelligheid. En idd de warme chocomel met slagroom! alleen nemen we dit jaar geen boom :cry: M'n man vond het niet zo'n goed idee omdat ik tegen kerst een behoorlijke buik heb, en hij geloof ik niet zo'n zin heeft in het gesleep ermee!
    Maar dan sla ik gewoon een paar kilo kaarsen in! En dan word het ook gezellig!

Sinterklaas kijk ik ook naar uit met de kleine! Volgend jaar zal ie er niet veel van mee krijgen, maar goed! Opa als sinterklaas aankleden ofzo! haha en als ie wat groter is aanbellen en dan zo'n grote jute zak voor de deur! Ben nu al benieuwd naar dat gezichtje!

mamawannabe: voor jou komt sinterklaas met een kleintje vast ook wel snel!

17. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Hoi,
    Wij doen het ook altijd pas na Sinterklaas. Vind het wel erg vroeg hoor dat alles voor kerst er nu al ligt. Bedoel de Sint is nog niet eens geweest ;) .
    Maar ik verheug me ook al weer een tijdje op kerst, vind het altijd zo gezellig!
    Liefs,
    Mili

18. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Vind het ook vroeg hoor! Kwam op m'n werk en moest dus langs de kerstafdeling om naar beneden te gaan, ik stond echt te kijken! Nu al?
    Sinterklaas is nog niet eens aangekomen!
    Maar goed... Zag wel meteen mensen rondsnuffelen dus schijnbaar verkoopt het al wel, en dan gaan die winkels daar op in.

19. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik deed het altijd al erg vroeg.....
    Maar nu er een kleine op komst is moet het wel NA de sint he ;)
    Maar ik heb er zeker wel al zin in! :)

20. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik ben dus niet de enige die zich op de feestdagen verheugt.
    Als ik al die kerstspullen zie krijg ik al de kriebels om alles weer neer te zetten.
    Zal alleen echt nog even moeten wachten. Meestal zet ik de boom na 14 december op. Dan is mijn schoonzus jarig en gaan we naar een kasteel en een kerstmarkt. Als er nog tijd over is ook altijd even naar de intratuin. Dan zit de sfeer er helemaal in. Dit jaar is alleen wel extra bijzonder. Vorig jaar besloten we op 14 december te stoppen met de pil en dit jaar gaat op 14 december mijn verlof in. Kan dus extra van de feestdagen genieten ( hoop ik).
    @debora21 waarom koop je dan geen kleine nepboom? Wij hebben er ook een van ongeveer een halve meter hoog met de lampjes er al in. Hoef hem alleen maar uit te vouwen :) en alles erin te hangen. Geeft ook geen rommel en vind het net zo leuk als een echte boom.

Share This Page