lego stadsdierentuin

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hallo,

Ik vraag me af of iemand hier de stadsdierentuin van lego heeft?
    Ik twijfel om die voor meisje d'r verjaardag te vragen maar aangezien hij best duur (100 euro) is vraag ik me af of hij wel echt leuk is?
    Ik twijfel tussen de dierentuin of de speel en leerstad van little people maar daar heeft ze wel al heel veel van (en speelt ze niet heel erg actief mee) Weet langzaamaan ook niet meer wat te vragen :)

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij hebben de dierentuin,de diertjes zijn erg populair hier maar echt bouwen doet hij nog niet.Je moet gewoon regelmatig de folders bij houden ,wij hebben hem ook in de reclame gekocht en dat scheelde toch wel flink

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Klopt, bij wehkamp is ie bv 70 euro zag ik.
    Ze heeft nu een doos met basisblokken maar daar doet ze niks mee. En ze heeft een kist vol diertjes en dat vind ze wel erg leuk. Maar om nou 70 euro uit te geven voor 12 diertjes ;)

4. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Onze dochter heeft de stadsdierentuin. En ze vindt inderdaad alleen de dieren leuk. Voor de rest zitten er ook niet echt bouw-dingen bij. Je kan wel wat bouwen maar meer wat hokken in elkaar zetten. Ik vond het in ieder geval niet echt het geld waard...

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier hebben we hem ook (2de hands op mp gekocht schaalt ook heel erg veel). Dochter bouwt er wel mee, maar met de dieren spelen is toch het leukst. Zeker de krokodil is erg populair.

Little people zou ik ook niet teveel kopen zeker als ze het nu al niet interessant vindt. Wij hebben ook een hoop en dochter doet er niets mee....

Heeft ze al een keukentje of een klim/glijtoestel voor buiten, zandbak? Zoiets misschien vragen.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Heeft ze vorig jaar allemaal al voor haar 1e verjaardag gekregen.
    Tis toch eigenlijk vreselijk dat je gewoon niks meer weet te verzinnen :)
    We willen iig een armband kopen en ze krijgt een loopfiets maar verder weinig inspiratie op wat puzzels en bambino loco na dan

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

En het familiehuis van Duplo? Ik geloof dat het zo heette met een papa, mama zusje en een baby en een schommel in de tuin. Daar kun je wel verschillende huizen van bouwen en inrichten met bedjes, tafeltje stoeltjes, wc, bad, kraantje, keuken. Die is ook heel erg leuk. Leuker dan die dierentuin eigenlijk.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    O ga ik daar eens naar kijken. Ze heeft wel al het drukke dag huis van little people dus hoop dat ie niet teveel daarop lijkt (is ook met baby en diertjes en bedje, tafel, stoel etc)

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij hebben de stadsdierentuin pas voor zn tweede verjaardag gegeven. Hij is er erg blij mee en speelt er vaak mee, maar vooral met de diertjes inderdaad.
    Wij hadden hem besteld bij Bol.com voor €75. Weet niet of ze daar nu nog die aanbieding hebben.
    Duur is het iig wel, €100 had ik er niet voor over gehad.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm als LP nu al nit heel interessant is.. zou ik niet zo snel nog meer kopen :)

onze dochter is helemaal verslaafd aan dr leuk en leerzaam stad
    maarja.. die is ook echt LP-gek.. dus dat maakt het verhaal ietsje anders denk ik :)

wij stonden vandeweek trouwens te kijken naar de playmobil boerderij.. die was ook enorm stoer
    en 35e :)

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid heeft de dierentuin voor haar tweede verjaardag gehad. Ze vindt vooral de dieren erg leuk, maar ze kan ook echt al een beetje bouwen. Ze speelt er bijna dagelijks mee. Het leuke ervan is, dat je het kunt uitbreiden. Ik vind het het geld meer waard dan voor LP, daar zitten echt weinig poppetjes en dingetjes bij.

Inderdaad de aanbiedingen in de gaten houden. Ik heb het rond sinterklaas gekocht, toen er een speciale kortingsactie voor Lego was. Ik heb er €68,- voor betaald.

12. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    wij hebben hem ook aan onze zoon gegeven toen hij 2 werd. Nu begint hij er echt mee te bouwen, maar dan vooral alles doorelkaar... apen op de olifanten enzo. Daarvoor waren de dieren erg in trek. Echt wel een leuk kado hoor!

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik denk dat de dierentuin een erg leuk cadeau is....
    Bouwen komt vanzelf wel als ze iets ouder is.

Deel Deze Pagina