Even benieuwd...ik heb 2 kindjes, 1 van bijna 3 en 1 van 1,5. Ik heb het gevoel dat ik bijna elke dag hetzelfde met ze doe.. Wat we doen...thuis knutselen, met hond wandelen, boodschapje, boven spelen, even tv kijken zodat mama. even wat anders kan doen. Dadelijk met mooie weer kanik weer veel meer verzinnen maar op t moment vind ik t maar saai en word er soms ook echt gek van srpsteeds 2 schreeuwende kids te vermaken die een haat liefde verhouding hebben. Iemand tipsom de dagen iets gezelliger door te komen?
weinig tips maar wel herkenning! zeker met dit weer is het gewoon vervelend. als het droog is kun je altijd wel naar buiten gelukkig, maar andere dagen zit ik soms echt van *weeeeeeer zo'n dag* ik probeer er wel steeds meer op uit te gaan als het droog is. even schommelen, dierenwinkel om diertjes te kijken, naar station treinen kijken, ergens ontbijten of lunchen etc etc. maar als het regent zijn het gewoon net zulke dagen als jij omschrijft
Hetzelfde hier, Met de oudste bak ik nog wel eens koekjes of cakejes. En net als nu, gaan we zo naar de diertjes. Maar met mooi weer heb ik zelf ook veel meer energie, dus hopelijk hebben we weer een mooi voorjaar en kunnen we de tuin en het bos weer wat makkelijker in.
Hier hetzelfde (al is ze officieel nog geen peuter...) Ik vind ook dat ze te weinig andere kindjes ziet. Mijn vriend en ik zijn de eerste in onze vriendenkring met een kindje (ofja, er is nu ook een baby van 5 maandjes). In het weekend gaan wij wel samen zwemmen / naar ballorig oid. Maar voor doordeweeks weet ik het ook soms even niet...
Ik vond mezelf al een saaie moeder maar ik ben dus niet de enige die hier mee zit. Laat het maar snel mooi weer worden!!