Onze dochter wordt komende week 5 jaar. Afgelopen week heeft ze bij iemand op de x-box een paar spelletjes gespeeld, bizar hoe behendig die kleintjes daar al mee zijn! Ze vond het ook echt leuk, dus nu zit ik te denken om misschien een spel te kopen voor haar verjaardag want ze heeft al zoveel speelgoed en daar kijkt ze nauwelijks naar om. Iemand een idee wat een leuk spel is op de Wii (eventueel switch) voor een meisje van 5?
Mijn zoontje was 4 (bijna 5) toen de wii mijn redding was tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap. Hij speelde donkey Kong, mario, kirby en vindt dat nu hij 6 is nog steeds leuk.
Hier speelden ze met die leeftijd op de wii mario, kirby, dora, wii sports of fitness en disney prinsessen spellen. Nog steeds zijn de mariospellen favoriet
Splatoon, Yoshi's crafted world, Yoshi's Wooly world, mario kart. Voor 3 jarige jongetjes is paw patrol on a roll erg leuk.
Mario kart was hier vroeger favoriet. Maar zoals andere al zeggen, eigenlijk alles wel van Mario is leuk
Whahaha, hier 4 en 6 en echt totaal niet behendig met spelletjes.... Ik heb nu Mario party gekocht voor de behendigheid te leren... ze snappen het echt niet hier...
Animal Crossing is een redelijk rustig spel, waarin ze kunnen rondlopen in een wereld en met dieren praten die in huisjes wonen enzo. Zonder winnen/verliezen, gewoon een beetje ontspannen.
Ik vond mario vroeger ook superleuk! Maar volgens mij was ik toen wel wat ouder, geen idee of ze dat al snappen. Anderzijds; toen ze die controller in haar handen kreeg was het alsof ze nooit anders gekend had We hebben super mario party besteld voor op de switch, ben benieuwd!