Ik ben op zoek naar tips voor een leuke familie/kinder camping in Nederland. Wij zijn met bekend met de Molenhof, de Belten, Norgerberg en de Kleine Wolf. Kleine wolf zijn we in de meivakantie geweest super, leuk maar voor de zomer voor ons veel te druk. We hebben een dochter van bijna 8, voor haar zoeken we een camping met een actief animatieteam. Verder een zwembad, leuke speeltuin(binnenspeeltuin zou helemaal top zijn) en het liefst middelgroot. We hebben zelf geen caravan dus een verhuuraccommodatie is nodig. Alvast heel hartelijk dank en ik kijk uit naar leuke tips
Wij zijn net terug van de Stoetenslagh. Heel veel mensen vinden dat geweldig, nou wij niet haha . Dat is dus geen aanrader. Verder de Kleine Wolf idd, maar heel druk. Beerze bulten vond ik ook top! Verder; Ackersate Ter Spegelt De Leistert (te groot voor jullie denk ik) Marveld (staat nog op mijn lijstje) De Zandstuve Camping de Paal
De Vossenburcht in IJhorst vond ik erg gezellig en er was veel voor kinderen. Ze verhuren daar ook huisjes.
Marveld De Leistert Ter spegelt Vinden wij alle 3 echt heel leuke Bij mooi weer ( maar goed, dat weet je niet) is bosbad hoeven ook leuk. De schatberg vonden wij een enorme tegenvaller
Goede ervaringen met campings van Ardoer. Nijverdal die hier al wordt genoemd is is ook een Ardoer camping. Twee jaar geleden op de koeksebelt gestaan, ook erg leuk.
Landalcamping Coldenhove. Wij komen er al jaren regelmatig, leuke binnenspeeltuin, zwembad en in het bos. Het terras/ restaurant vinden wij ook altijd heerlijk!