Legoland Billund ervaringen en tips

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MyMiracle, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Voor de mensen die al eens geweest zijn: vanaf welke leeftijd is het leuk? De oudste is bijna 8 en een echte legofan. Die gaat sowieso uit zijn dak. De jongste is nu 4. Maar stel dat we in de meivakantie gaan, dan is hij vijf en een half. Hij vindt eigenlijk alles wel leuk, dus het is niet dat ik bang ben dat hij er niks aan gaat vinden. Maar het is niet iets dat we jaarlijks zouden doen. Dus als er voor een kind van 6 of 7 gewoon meer te beleven is, wacht ik liever nog 1 of 2 jaar.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Volgens mij kun je op de site vinden hoe lang ze moeten zijn voor bepaalde attracties. Met 5 is er op zich wel genoeg te beleven hoor.

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Wij zijn pas geweest. Onze jongste is klein: tikt met ruim 5 net de meter aan. 1m is de grens voor veel attracties. Hij mocht in zeer veel dingen en vond het allemaal hartstikke leuk.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Wij zijn vorig jaar geweest. Onze toen 4,5 jarige vond het fantastisch en mocht bijna overal in.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, het park is ook wel gericht op kinderen en kleintjes, geloof twee achtbanen ofzo niet, maar er blijft dus genoeg over.

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Vorig jaar geweest. Erg leuk park. Als je kind echt van lego houdt is 1 dag te kort denk ik. Onze dochter gaf daar niet zoveel om en liep er straal voorbij; zij is meer van de actie. Dus wij hadden aan 1 dag genoeg. Logeren geen idee, wij waren op vakantie in Denemarken. Ik had wel de kaartjes via Groupon gekocht toen. Scheelde veel geld!

Deel Deze Pagina