Weet iemand ergens korting voor legoland Denemarken? Een paar jaar terug had ik via groupon een familieticket, maar die heeft er nu het hele jaar nog niet op gestaan.
Wij hadden toen een korting via lalandia.. van alles in de gaten gehouden maar nooit een andere korting gevonden.
Met of zonder overnachting. Wij hadden vorige jaar een goede deal via TUI. 550 voor 2 nachten en 2 dagen park met zn vijven.
De bonnen uit het legoboekje Jan Jun kan je gewoon gebruiken. Toevallig kijken wij naar legoland Duitsland, en was ik bij de lego winkel voor het nieuwe boekje. De man vertelde dat de nieuwe boekjes 1 aug binnenkomen de Nederlandse versie als laatst ivm de kleinste oplagen. Nu vroeg ik me af of deze korting echt wel zon goede korting is. Voor 1 volwassenen en 1 kind betaal je 64 euro. Wij zijn ook nog verder aan het zoeken. Kijken naar goedkopere opties....
Online via legoland.dk zijn de tickets geen 499DDK (prijs aan de ingang) maar 329DDK. Dat is het enige wat ik kan vinden. Oh, en via Dansk.nl 349,30 DDK
Vaak heb je bij de Lidl ter plaatse wel een aanbieding van 1+1. Tenminste dat zagen we in de meivakantie wel heel veel.
Ik was ook net aan het zoeken voor korting. Wij gaan in augustus. De lego boekjes die je bij intertoys haalt hebben een bon voor 1 kind gratis maar die geldt maar tot 30-06 (weet niet of ze dat echt controleren). Bij tui kun je wel een resort pas kopen voor 100 euro (als je in lalandia verblijft) dan kun je onbeperkt naar legoland, wow park en de dierentuin. Ik denk dat het vooral belangrijk is om te bepalen hoeveel dagen je wil gaan. Als je maar 1 dag wil gaan is de korting uit de legofolder het beste (als je die dus mag gebruiken). Heb er vanmiddag een hele excel van gemaakt
Paar jaar geleden zagen wij op de pakken Kelloggs daar een kortingsbon (50% korting op totaalprijs). Misschien daar de supermarkten in de gaten houden of de receptie vragen of er nog kortingssites zijn?
https://nl.pepper.com/kortingscode/legoland-billund-denemarken-50-korting-op-familieticket-max-5-pers-272886 De website op Deense taal laten staan. Voor ons scheelde het €120,- (tickets + dineren).
dit is de (van de serie) codes die ik ook had Komt van een grote kortingsactie bij het brood. Officieel moet je wel de coupon van dat brood erbij laten zien aan de ingang maar je kunt doen alsof je dom bent.. ik heb van vrienden gehoord dat er bij hen wel naar gevraagd werd. Bij ons niet! anders heb ik er wel een foto van: Bekijk bijlage 753517