Efteling Bosrijk-Landhuys Appartementen, vraagjes.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door DeeLighT, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wie is hier al eens geweest? Het lijkt heel wat maar volgensmij is het best klein?
    We hebben al geboekt trouwens met een nu-of-nooit actie.

Hebben jullie nog goede tips wbt eten? Wij willen (denk ik) een keer sushi halen in de buurt en voor de kinderen poffertjes in de magnetron doen. En een keer patat ofzo gaan eten ergens in de buurt.

Is het ver lopen naar het park? Heb je veel herrie in je kamer?

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Niemand is hier geweest ofzo? Hahaha ;)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben er weleens wezen kijken en wat vaker in het zwembad wezen kijken :) . Ik heb de appartementen nooit gezien (alleen de boshuizen en die zijn mooi en ruim!) Eten kun je natuurlijk nog in het park doen (polles keuken bv) of bij het restaurant van Bosrijk.

Naar het park loop je in zo'n 10 minuutjes.

Ik vind het zo'n mooi aangelegd vakantiepark ! Ik neem aan dat je al op Zoover etc gekeken hebt?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mooie appartementen, niet heel groot maar prima te doen.
    Leuke slaapmutsen en boekje voor de kids op de kamer en echt op Anton Pieck stijl ingericht. Looptijd was zo'n 10 min.

Wij hebben in het rest bij bosrijk gegeten (was lekker maar niet bijz), en hebben keer Mac gegeten. Ontbijt aan de deur laten brengen ideaal! En leuke shopper gratis erbij.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
  6. Het is zoooo leuk! Ik ben alleen even kwijt of de appartementen boven de poort nu de Dorpshuysen of de Landhuysen zijn :) Er rijdt ook een treintje vanaf bepaalde plekken in Bosrijk, tot vlakbij de ingang van de Efteling. Wat eten betreft; wij hebben op de eerste avond stokbrood met satésaus, knakworstjes en komkommer gegeten (héél voedzaam :D), op de tweede avond pizza besteld van Bosrijk (niet heel bijzonder) en op de derde avond patat gehaald in de snackbar buiten het park.. Als je in de Efteling wilt eten is Polle's keuken inderdaad súperleuk. Damiën doet meestal een uur over een kop chocolademelk, omdat er zoveel te zien is. Oh en, sla ook zéker het verhaal van Klaasvaak niet over (onder de poort waar je Bosrijk inloopt). Ik krijg er zelf ook weer helemaal zin in, maar wij moeten het helaas met 'alleen ' het park doen :p

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Beetje late reactie, maar bedankt voor je bericht shaddixxx! :)
    Nu heb ik er nog meer zin in!

8. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
  9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    We hebben superdagen gehad!!!! Goed weer en nergens lang hoeven wachten (<20min). Appartement was echt goed, geen flutkwaliteit.
    We zijn er nog helemaal vol van en hopen op weer een goede aanbieding zodat we nog eens terug kunnen!

Onze jongste loopt al veel maar we hebben toch de buggy nog opgehaald van huis want het is zo anders daar. Ze zijn veel sneller moe.(was ook eerste keer pretpark).

Deel Deze Pagina