mijn baby van 4 mnd wil niet alleen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door biancahoekstra, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancahoekstra

biancahoekstra Nieuw lid

27 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een baby van iets ouder dan 4 maanden en ik heb een probleem om haar alleen te laten slapen in een ledikant.
    Ze heeft tot nu toe altijd bij mij in bed geslapen, maar ik moet haar nu alleen in een ledikant leren slapen, maar als ik haar daar in leg, gaat ze alleen maar huilen.
    Heeft iemand tips? En hoeveel uur slaapt een baby ongeveer op een dag?

2. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat heeft mijn dochter ook gehad.
    Ik ben toen avonden naast haar bedje gaan zitteb en gerust stellen
    En nu slaapt ze in haar eigeb kamer zonder problemen.

Ze slaapt gemiddeld 3x per dag zn 1, 5 tot 2, 5 u

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat hadden wij ook. Ik heb haar nooit iets 'geleerd', ze heeft het zelf mogen bepalen en dat werkte voor ons prima. Ze is een goede slaapster en heeft nooit moeten huilen voor het in slaap vallen. Met 4 maanden ging ze voor de nacht wakker in bed, daarvoor legde ik haar altijd slapend over.

Tot 7 maanden heeft ze overdag altijd bij ons in de huiskamer geslapen in de kinderwagenbak. Ze had de dagelijkse geluiden nodig om te kunnen slapen. Ze deed soms 2, soms 3 slaapjes. Pas sinds 8 maanden zit er een duidelijk ritme in en gaat ze ook voor de slaapjes overdag naar de slaapkamer.

Niet laten huilen, desnoods even in slaap helpen en zo steeds ietsjes wakkerder in bed leggen.

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Of laat haar eerst eens gewoon in haar bedje liggen? Zo raakt ze er ook aan gewend.. Je kunt ook je pyama waar je in geslapen hebt bij haar leggen, zodat ze je geur ruikt

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. biancahoekstra

biancahoekstra Nieuw lid

27 mrt 2013
    2