Hoooi allemaal. Even een vraag voor de zomer aangezien ik er vanuit ga dat 't buitenland geen optie is nog ben ik aan 't kijken voor een weekje of midweekje in Nederland. Nu twijfel ik heel erg tussen Texel en Zeeland. Texel lijkt me geweldig en Zeeland ook nog nooit geweest. Hebben jullie tips of adviezen? Liefst een huisje of bungalowpark en geen hotel of appartement
Allebei leuk maar ik zou voor Texel kiezen. Ben er al lang niet geweest, maar vele mooie vakanties gehad op Landal park de Sluftervallei
Allebei mooie vakantiebestemmingen. Maar als je een midweekje gaat zou ik texel doen. Heb je vanaf de boot al het gevoel dat je vakantie hebt heb verder geen tips. Succes!
Texel is het wat koeler dan Zeeland, met 35 graden heerlijk, met 20 graden wat minder. Beide leuke plaatsen!
Bedankt voor jullie reacties. We gaan kijken voor Texel @Cobon dank je wel. Wij gaan vaak naar Landal parken. Deze staat alleen niet zo best aangeschreven. Maar neem hem zeker even mee op ons lijstje dank je wel voor de tip
Echt? Kan het me niet voorstellen, was vroeger echt een leuk en fijn en mooi park. Maar ik ben er al heel lang niet geweest, dus misschien ben ik niet de meest betrouwbare bron
Ik heb gekeken en zag er (wat ik zo ook kon zien heel leuk uit). We hebben toch een ander park geboekt dat was 300 goedkoper en daar kan ik paar lekkere drankjes van kopen op Texel hebben nu een nieuw chalet geboekt op vakantiepark de Krim maar zullen wel even gaan kijken bij Landal
Oh de Krim is echt super leuk! Wij twijfelen ook tussen Texel en Zeeland. Wij zijn al een paar keer de Krim geweest in de winter en willen nog een keer in de zomer, maar zijn ook nog nooit in Zeeland geweest. Maar van de Krim ga je geen spijt krijgen.
Wij gaan elke zomervakantie een of twee weken naar Zeeland (mogen in de caravan van m’n familie. Seizoensplek), maar ik vind Texel veel mooier qua natuur.