Ik heb telefonisch een abonnement afgesloten bij Telfort waar ik al intrrnet+tv heb. Ik krijg dan een iphone toestel + abbo. Ze zeggen dat ik het morgen krijg en aan de deur met mn pinpas de 30 euro aan aansluitkosten moet betalen....ik vind het zo raar dat ik aan de deur moet betalen. Hebben meer mensen dit moeten doen of word ik opgelicht??
Volgens mij klopt dit wel, ik heb dat ook wel 's gehad bij Hi dacht ik. Maar idd voor de zekerheid gewoon even de klantenservice bellen of goed de website nalezen, daar staat het dan vast ook wel vermeld.
Ben al meerdere keren overgestapt en ik moest wel een aantal keren 1 cent pinnen om de echtheid van mijn rekening te verifieren. Heb nog nooit zo'n groot bedrag gepind. Ik zou even klantenservice bellen
Had ik 1,5 jaar geleden ook bij Telfort. Ik vraag me wel af waarom je meteen denkt dat je opgelicht wordt? Het staat toch op hun website en in de bevestiging vermeldt?
Thanx dames ik haal allerlei gekke dingen in mn hoofd zoals je in films ziet...dat wanneer ik de klantenservice terugbel ze het gesprek onderscheppen en ik de oplichter aan de lijn krijg ofzo 😁 Ben enigszins gerustgesteld
Dit is nu verplicht Ze moeten een handtekening van je en daarom doen ze het nu aan de deur bevestigen. Telefonisch is niet meer voldoende om een contract af te sluiten
Het is wel juist. Zo hebben ze meteen bevestiging dat je ook met goede rekeningnummer betaald waar ze de automatische incasso van af halen etc... Normaal gaat het om 1 ct maar denk dat jij aansluitkosten dient te betalen