Hij zal wel gedacht hebben, shoot, 2e aflevering er al uit, heb nu nog wat screen time, dan maar kijken of we er nog een acteer opdracht uit kunnen slepen
Hahaha dat snap ik. Die van ons is nog maar 6. Zodra hij een keer wat langer op mag blijven spelen we bordspellen of we logeren in de woonkamer.
We kijken ook op zondag, maar we krijgen wel reclame, hoe doe je dat, zonder reclame? Het duurt zo lang met al die reclames ertussen... we kijken via ziggo go
En, volgt iedereen het nog? Hier is het zaterdagavond vaste prik! Gisteravond vonden wij (als Star Wars liefhebbers) wel heel erg leuk. 1e ronde onterechte winnaars wat ons betreft, heb het idee dat zij een soort van gun factor hebben. 2e ronde terechte winnaars, echt heel gaaf!
Ja wij zitten nog op het puntje van onze stoel hoor... wij zijn ook star wars fans in huis. Ik vond alleen alle grappen over hoe weinig ze van star wars wisten een beetje tenenkrommend Ik vond de vorige afleveringen toch leuker, veelzijdiger.
Wij zijn geen star wars fans en begrepen dus niet waarom zij wonnen maar wel gaaf allemaal, blijft een leuk programma voor het gezin!
Ja, dit. Ik vond de andere 2 bouwwerken echt veel leuker, mooier en beter bedacht dan de bouwwerken die bij de beste twee hoorden. En degenen die uiteindelijk wonnen, vond ik juist het meeste tegenvallen Maar goed, ik ken Starwars dus ook niet. Vond het ook een beetje een suffe aflevering.
Hier ook vaste prik op de zaterdagavond. Ik heb echt 0,0 verstand van star wars dus voor mij was het allemaal net abracadabra. Ik vond het bouwwerk van Marco en Ernesto veel beter. wel vind ik dat zowel Marco en Ernesto als Jan en Juliën steeds beter worden. Je ziet ze groeien naarmate de wedstrijd vordert.
Ik vind Thomas? En Roy erg vervelend. De ene praat zo neerbuigend naar de ander. Van mij mogen hun er als eerste uit maar vrees dat ze tot t eind vol gaan houden.
Ja mee eens, die Thomas geloof ik. Ik vind alles aan hem irritant, zijn stemmetje, zijn eindeloze geklets en zijn houding naar zijn partner. Die partner vind ik juist wel sympathiek en een beetje zielig. Wij als niet Star Wars fans vonden het gisteravond wat saai en minder spectaculair dan andere afleveringen. Ook was ik het niet helemaal eens met de selectie van de beste deelnemers van het eerste deel. Ik vond Marcel en Bibi beter daarmee.. Normaal vind ik het wel een heel leuk programma en ik vind deze Brickmaster ook 100 x leuker dan vorig jaar.
Eens. Zijn partner is indd een leuke gast. Zo jammer dat hij zo onder gesneeuwd wordt door zijn partner. Dat stemnetje indd Ik vond de selectie van mooiste bouwwerk ook vrij apart. Vond Ernesto en zijn duo partner veel mooier maar goed , dat zal wel aan ons liggen. Brickmaster vind ik ook een heke verbetering eb fijn dat er elke aflevering ook een gast jury ia
Haha ik vind Thomas en Roy juist een heel leuk stel. Hoop dat zij in de finale komen samen met Marcel en Bibi.
Het bouwwerk van Thomas en Roy had echt niets van doen met The Dark Side van Star Wars, wij vonden het commentaar van de jury zelfs nog te positief
Ja maar dan is het toch niet helemaal een eerlijke opdracht. Als je geen flauw idee hebt van die films is het lastig inschatten natuurlijk wat er goed bij past. Terwijl ze juist zeiden dat het opdracht was waarvoor je geen starwars kennis hoefde te hebben.