Legomasters

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Robijn89, Mar 11, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,848
    4,103
    113
    Ja dat vond ik ook. Ik vond het juist wel mooi zo. Ook een beetje als in films vaak zo'n oud pand. Een kantoorpand hoeft toch niet saai of modern te zijn?

hummeltje5 and Saartje33 like this.
  2. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,504
    8,425
    113
    Komt misschien omdat Jan en Julien een stadhuis hadden, het kantoorpand van Roy en Thomas vond ik juist net een stadhuis lijken :D

3. Taiga

Taiga Fanatiek lid

Apr 28, 2019
    1,429
    2,211
    113
    Dat gevoel had ik ook bij dat gebouw! Het was echt mijn favoriet! Zoveel details ook aan de binnenkant.

Echt een toffe opdracht!

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,124
    5,042
    113
    Female
    Thomas en Roy & Bibi en Marcel zijn mijn favorieten, dus leuk dat zij ook in de finale zitten! Met Ernesto en Marco had ik niet zoveel, dus prima dat zij naar huis zijn.

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,580
    113
    Ik heb helemaal niets met Marcel. Lijkt me geen prettig persoon om mee samen te zijn.

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,477
    6,092
    113
    Female
    Ik vind het hilarisch dat Marcel altijd zijn zelf gebouwde figuren nadoet met geluid. :roflmao: Zo trots is ie dan denk ik op zijn bouwkunsten.

7. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Haha wij zeiden ook al: Net een kind, zo enthousiast.
    Ik vind hem wel grappig maar hij is soms niet heel subtiel naar Bibi.
    Al vind ik haar soms ook wel een klein beetje een stereotype piepende, jammerende huisvrouw op de een of andere manier:oops::|

8. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,504
    8,425
    113
    Nog 1 nachtje slapen :D kids hebben er helemaal zin in!!
    En we zijn zelf natuurlijk ook wel benieuwd wat er gebouwd gaat worden en wie gaat winnen ;)

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,124
    5,042
    113
    Female
    Ik zei net nog tegen mijn man: hun zijn eigenlijk het enige team dat echt irritatie begint te krijgen naar elkaar. Nouja, vooral Bibi naar Marcel :roflmao:

Wij kijken het meestal terug maar omdat het de finale is kijken we het nu live en nemen we de reclames maar voor lief :roflmao:.
    Ik vind de reus het origineelste idee, maar het ligt heel erg aan de uitwerking of deze uiteindelijk ook gaat winnen.

Paardenbloem likes this.
  10. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,504
    8,425
    113
    Ja ben zeer benieuwd! We zeiden al, ze filmen vast bewust vooral vanaf de achterkanten van de bouwwerken zodat de kijkers thuis ook verrast worden!

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,124
    5,042
    113
    Female
    Ik denk dat het tussen Jan en Julien en Thomas en Roy gaat. Ik vind dat wat Bibi en Marcel wat minder er uit springen.

puzzelstukje likes this.
  12. Wien046

Wien046 Bekend lid

Jul 1, 2013
    894
    404
    63
    Toch zijn ze wel het meest positief over het idee van Bibi en Marcel. Ik ben benieuwd!

13. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

Jun 1, 2013
    540
    304
    63
    Had je goed voorspeld....

Ik vond qua personen Bibi en Marcel leuk, maar hun idee niet bijster origineel....
    Persoonlijk vond ik het idee en het bouwwerk van Jan en Julien het mooiste....
    Maar overall zijn Thomas en Roy wel de terechte winnaars, vind ik... Hoewel ze op tv niet zo sympathiek overkwamen... Maar daar ging het niet om uiteraard....

Saartje33 likes this.
  14. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Wat een leuke, spannende finale met, wat mij betreft, hele terechte winnaars.
    Ik vond echt het gebruik van de techniek, het bouwwerk als geheel (in 1 oogopslag) en het verhaal en de uitwerking ervan met kop en schouders er bovenuit steken!

Jan en Julien hadden wel een super knap bouwwerk neergezet maar door wat ‘kale plekken’ en een ingewikkeld verhaal vond ik hem wat minder.
    Bibi en Marcel waren volgens mij best wel teleurgesteld dat zij niet gewonnen hadden. Ik vond hun details en verhaaltjes wel mooi maar ik vond het geheel wat rommelig. Jammer dat ze niet naar de tip van het ingevlogen jurylid luisterden..

15. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

Dec 6, 2018
    3,899
    5,859
    113
    Female
    Ja dat vonden wij ook precies zo

trulyhappy likes this.
  16. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,504
    8,425
    113
    Wel bijzonder, als ik het goed hoorde hebben Thomas en Roy gewonnen met 29 stemmen, de 20 stemmen van de 2 juryleden en 9 kinderen ... Dat betekent dus dat er geen één oud deelnemer op hen heeft gestemd? o_O

Ik vond de uitwerking van Bibi en Marcel het best, maar daar miste inderdaad een overstijgend iets.
    Het gezicht van Thomas en Roy was knap, maar ook het enige onderdeel wat er m.i. uitsprong.
    En het kasteel vond ik geweldig van Jan en Julien, die geplette vruchten :roflmao: fantastisch gewoon, je zag ook echt de dingen 'door de lucht' vliegen. Zij hadden van mij de 1e prijs gekregen, maar ja ... Heb er niks over te zeggen :p

Volgende week een kids editie, dus we zitten zaterdag weer met de familie voor de buis!

cowgirl80 and Saartje33 like this.
  17. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    2,126
    405
    83
    Volgens mij hoorden de oud deelnemers ook bij de kinderen. Dus die 30 stemmen zijn verdeeld in 9 (thomas/roy), 9 (bibi/marcel) en 12 (jan/julien).

Ik had deze winnaar niet echt verwacht eerlijk gezegd. Ik vond die van bibi en marcel het leukste.

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,124
    5,042
    113
    Female
    Ja dat vond ik ook.

trulyhappy likes this.
  19. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,789
    18,973
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik vond het bouwwerk van Bibi en Marcel op mooi, maar het minst origineel. Ik vond het bij Jan & Julien wel tof dat ze die hoofdjes hadden gebruikt voor een maïskolf en ik vond de beentjes in de ramen ook erg mooi en origineel.

Saartje33 likes this.
  20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Wij vonden bibi en marcel echt niet goed overkomen. Bah wat was zij steeds aan t zeuren en geirriteerd doen. Hoopten dat ze er snel uit was.

wij vonden thomas en roy juist spontaan en leuk overkomen. En terechte winnaars.

Paardenbloem likes this.

Share This Page