Terechte winnaars. Ze waren de hele wedstrijd al 1 van de beste. Vond het ook echt een heel leuk stel ik vond Bibi echt een enorme zeikmuts
Ja zij hadden inderdaad de origineelste bouwtechnieken, net als de week ervoor die gebroken ramen. Wat dat betreft waren zij wel echt goed.
Voor mijn gevoel werd het bouwwerk minder sterk uitgelicht. Vorig jaar vond ik de finale leuker gefilmd. Maar heel leuk om te zien wat ze maken. Zin in de kidsversie!
Nou pffff dat duo wat gewonnen heeft dan.. die hebben nog geen één aflevering níet op elkaar gevit Bibi en Marcel alleen in de laatste aflevering. Maar snap ik ook wel zo naarmate de spanning vorderde.
Ik had met de verhaaltjes-vertel-skills van Bibi ècht verwacht dat ze hun eigen bouwwerken uit alle afleveringen in een wat kleiner formaat na zouden bouwen of bijv. het winnende bouwwerk uit iedere aflevering na zouden bouwen en daar dan een onverwachte twist aan zouden geven ofzo. Gemiste kans, erg jammer. Wat ze nu hadden gebouwd was leuk, maar niet finale waardig vond ik. Maar was evengoed verbaasd dat ze als derde eindigden. Had verwacht dat dat Jan& Julien zouden zijn. Ik vond hun hele verhaal maar een beetje saai. Wel vond ik die maiskolf leuk gemaakt. En zeer terecht commentaar van de brickmaster en consorten dat die heks die de groenten tot leven had gewekt of veel groter had moeten zijn en/of een véél prominentere plek had moeten krijgen. Het enige echt finalewaardige verhaal was die van Roy en Thomas en de uitwerking was gelukkig ook goed gelukt. Nog best een uitdaging om een mens met ronde vormen in een hoekige berg te verwerken! Terechte winnaars dus wat mij betreft, al vond ik ze vreselijk irritant (vooral die met bril) en akelig kattig naar elkaar iedere aflevering Volgende week de kids aflevering! Zin in
Nou, we zitten voor de kids editie, 2e ronde ... Ik ben er al wel weer klaar mee (Iets met irritatie factor uit het eerste seizoen )
Ik vind alleen Ruben best wel irritant eerlijk gezegd. Steeds van die rare en betweterige opmerkingen. Heel flauw.
Geen idee ben al afgehaakt ... 1e opdracht vond ik echt leuk, dat J&L binnenkwamen lopen mwah ... Maar de 2e opdracht spreekt me ook niet aan. Kids geven hier ook aan dat ze de volwassen editie ook een stuk leuker vinden.
Ik vond het wel leuk om te zien, super knap ook al zo jong. Maar het was prima dat het maar 1 aflevering was