Ik puzzel niet heel vaak (lukt niet meer met 3 katten, ze willen er de hele tijd bovenop zitten ) maar als ik het doe dan leg ik de puzzel op zo'n klein vierkant fluttafeltje van Ikea. Die tafeltjes wegen helemaal niks dus als ik stop til ik dat tafeltje op en zet hem met puzzel en al in de berging of slaapkamer.
Daar past de gemiddelde 1000 stukjes puzzel van 50 x 70 cm toch (net) niet op, of wel? Vond die Action canvas onder de bank schuiven wel een goed idee!
Dit vindt ik ook een goed idee. Alleen moet ik er nog iets bovenop leggen i.v.m. de katten. Zie het al helemaal voor me dat ze dan onder de bank op de puzzel gaan liggen. maar dat moet niet zo moeilijk te bedenken zijn.
Ik maak trouwens het liefst eigen puzzels. Het is wel alweer een jaar of 4 geleden dat ik fanatiek gepuzzeld heb. Ml heeft een keer 3 foto's van ons op puzzel laten drukken. Ik ben nog altijd van plan om er een in huis op te hangen. Helaas houden we van strand vakanties, en dus foto's, dus de puzzels zijn echt heel moeilijk met al dat zand en blauwe lucht
Valt me hoor. Ik heb hem en het is verdeeld over meerdere zakken. Dus per gedeelte een zak zodat je niet eest 32.000 stukjes moet uitsorteren. Maar ja, je bent er wel lang mee bezig ja