Even een gekke vraag misschien omdat het aantal kledingstukken voor dames en kinderen hier op zp ook nog al uiteen loopt, maar wiens man draagt dagelijks een pak en hoeveel pakken hebben ze dan in de kast hangen?? Doel niet op het overhemd maar puur jasje en broek.
Ik denk dat je het met 2/3 pakken kan redden. Mijn man heeft een stuk of 10 stuks, maar is meer omdat hij het leuk vindt dan dat er 10 nodig zijn.
Mijn man heeft er een stuk of 5. Hij koopt ook vaak een extra pantalon bij een pak omdat die wat minder lang mee gaan dan het jasje.
Hij heeft er 4 compleet en meerdere jasjes die hij niet draagt, maar de bijpassende broeken is hij uitgescheurd en heul veul overhemden! (En twee stropdassen, die eigenlijk altijd in zijn binnenzak zitten)
Destijds had hij er 2 die hij vaak droeg. En 1 die hij af en toe aanhad. de pantalons gingen als eerste stuk, dus daar zou ik er 1 extra van halen voor nood. Ze gingen regelmatig naar de stomerij. Overhemden een stuk of 6/7. En dassen had hij veel, maar droeg er maar 3.🙄 Pakken kwamen bij suitsuply vandaan, dus een extra pak of pantalon bleef zo nog 'leuk'. Waren zo'n 300/400 voor een prima pak.
Mijn man heeft volgens mij 6 pantalons die nog goed zijn en een stuk of 4 jasjes. Overhemden wel veel meer.
Mijn man heeft een 3 delig pak aan elke dag op zijn werk en heeft er twee, om en om gaan ze via zijn werk naar de stomerij, komt de schone terug, trekt hij die aan en geeft de vieze weer mee naar de stomerij.
Ongeveer tien en twintig overhemden, ikzelf ook. Maar in principe zou je het met 4 pakken wel moeten kunnen redden voor een week!
Mijn man heeft er 5 à 6. Hij verslijt ze ook behoorlijk, vandaag ook weer uit een broek gescheurd Als hij er maar 2 of 3 zou hebben, konden we denk elk kwartaal shoppen, nu doet hij 1x per jaar groot inkopen. Laatste keer bij Gents geshopt, leuk geslaagd voor niet al teveel geld.
hier 4 jassen met nu nog 6 broeken kopen nieuwe als er een mooie aanbieding is. Kopen eigenlijk altijd een extra broek erbij overhemden denk ik 30 stuks als beide broeken kapot zijn draagt hij het jasje soms apart op een andere broek of gaat weg