Ik heb via marktplaats een paar baby schoentjes verkocht. Nu passen ze net niet door de brievenbus.. Moet je dan meteen 6,75verzendkosten rekenen ? Of kan je bij het postkantoor het laten wegen en betalen ..of is het standaard wat niet door de brievenbus kan 6,75 ? Miss een domme vraag haha maar vind t zo stom dat ze dan 6,75 moet betalen terwijl t pakketje nog geen 300 gram weegt ..en net niet past..ja past wel maar dat word proppen
Alles wat niet door de brievenbus kan is 6,95 inmiddels. Je kan ook met DHL versturen, dat is goedkoper.
tegenwoordig is trouwens pakketjes post via de postnl 6,95 ( ze zijn weer eens duurder geworden ) dan kan het echt niet door de brievenbus , via dhl kan je al vanaf 4 euro laten versturen of versturen ,,stukkie goedkoper
Ja belachelijk dat je gelijk zo'n bedrag moet neertellen. Iemand kocht laatst bij mij ook een jasje voor 3 euro en wilde het verstuurd hebben. Ik heb haar gevraagd of ze dat echt wel wilde, omdat ze dan dubbel zoveel aan verzendkosten betaald dan het jasje kost. En ze vond het zo'n leuk jasje dat ze dat er wel voor over had. Tja het maakt mij niet uit, maar het is nogal duur dan.... En iemand iets verkocht van 3 euro, en die wilde het opgestuurd hebben via DHL. Dus 7 euro in totaal. Ik zou dat zelf denk ik niet doen. Dan kijk ik liever verder...
Je kunt ook een doosje kopen die exact het formaat van de brievenbus heeft en dan kijken of je de schoentjes er dan wel inkrijgt.
Als het niet door de brievenbus past, wordt het sowieso pakketpost. Maar waarom zou je voor postnl kiezen? Via DHL is het maar 4 euro of 5,50 euro. En via Kiala kost het 3,95 euro. Dat scheel 3 euro met postnl!