Vruchtbaar of niet

Discussion in 'Zwanger worden' started by Norsca, Nov 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Norsca

Norsca Lid

Apr 1, 2013
    11
    0
    0
    Sorry, ik moet even wat van me afschrijven. Ik ben moeder van een kleine meid van 2,5 en we willen graag een tweede.
    Door de huisarts ben ik doorgestuurd naar de gynaecoloog vanwege een te korte cyclus (21dgn). Dit heb ik sinds een half jaar en vanwege m'n leeftijd (35) besloot de huisarts me door te sturen. De gynaecoloog heeft meteen bloed geprikt om mijn hormoonhuishouding te meten en woensdag krijg ik hier de uitslag van. Ze vermoedt dat ik geen eisprong heb. Mijn partner zegt alleen maar: het komt allemaal goed. Maar ik heb stress, omdat ik bang ben dat het niet goed is en er ook niets meer aan te doen is. Positief blijven en afwachten tot woensdag is toch makkelijker gezegd dan gedaan. En ik eerst maar zeggen dat als het er niet in zou zitten, we een lieve kleine meid hebben. Maar nu ik voor de waarheid sta, is dat gevoel toch anders.
    Voor de geboorte van onze dochter heb ik een paar miskramen gehad. Ook toen had ik het gevoel dat mijn lijf faalde.
    Wie kent deze stress?

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    ik heb een dochter van bijna 3,5 Wij zijn inmiddels bijna een jaar bezig voor nr 2 en heb in september een miskraam gehad.
    Het gevoel van het falen van je lichaam herken ik heel goed! er gaat geen dag voorbij dat ik denk dat er iets mis is met me waardoor het niet meer lukt.
    Morgen ga ik met mijn man naar de huisarts en ik ben heel bang dat ik gewoon weg gestuurd word, met de mededeling dat we nog jong zijn en nog maar een jaartje aan moeten zien (ik ben 24, man is 31)

Hopelijk zijn je uitslagen goed :)

3. DDara

DDara Bekend lid

Mar 20, 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Heey meis.... waarschijnlijk heb je de uitslag al, maar ik wil alleen maar zeggen met 21 dagen cyclis kan je prima zwanger worden..... Ik heb hier thuis een heel mooi jongetje als bewijs dus kom uit die put en zie het als iets positiefs extra veel eisprongen!
    Neem tarwekiem olie zie zorgt voor dikke baarmoederslijm waardoor het eitje bij korte cyclis makkelijker kan innestelen

Share This Page