Welk BMI moet je hebben voor Dusseldorf?

Discussion in 'MMM clubs' started by dikkemams, Mar 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dikkemams

dikkemams Lid

Jul 27, 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn in mei aan de beurt voor onze intake in Dusseldorf.
    Welke BMI moet je hebben willen ze met je aan de slag gaan daar?

Thx

2. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Geen idee moet ik eerlijk zeggen. Vragen kan vast, ik vind de assistentes daar bijzonder vriendelijk. Succes alvast!

3. Voor zover ik weet hebben ze in DD geen grens! :D

4. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Wij zijn bij onze eerste ICSI in Leer Duitsland geweest, daar hanteerden ze ook geen grens. Zijn heel makkelijk, heb wel eens gevraagd of ik beter wat af zou kunnen vallen zodat ik vruchtbaarder zou zijn maar daar geloofde herr doktor niet in...

5. dikkemams

dikkemams Lid

Jul 27, 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben namelijk bang dat ze me bij de intake naar huis sturen met de mededeling kom over half jaar maar terug als je bent afgevallen.
    Bleh het is allemaal al zo moeilijk en dan ook die onzekerheid nog.

6. FSK

FSK Bekend lid

Jan 18, 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik ze een mail sturen als ik jou was. Misschien neemt dat wat onzekerheid weg.

7. Dat doen ze in Dusseldorf echt niet meis. Hoef je je geen zorgen om te maken!

8. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

Jul 20, 2012
    458
    0
    16
    Female
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Ik had een bmi van 34 toen ik punktie heb gehad in november.
    Ze hebben nooit iets gezegd van mijn gewicht, dat het een probleem was. Bij punktie konden ze mijn eitjes niet vinden en is de hele punktie dus op niets uitgelopen en vertelden ze mij dat de eitjes waarschijnlijk al gesprongen waren. Bij bloedprikken bleek naderhand dat de eitjes er wel nog zaten, maar dat ze door mijn overgewicht er niet aan kwamen.pfffff...dit is niet om je te ontmoedigen, hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn, maar bij mijn FM's waren mijn eierstokken ook al moeilijk vindbaar.
    Ik vindt gewoon dat ze daar van begin af aan duidelijk over moeten zijn, voordat ze iemand een behandeling laten doorstaan, met punktie en dan ook nog een peperdure rekening durven te sturen.
    Ik denk niet dat ze je zullen weigeren, maar ik zou je wel willen adviseren om je eigen gevoel / verstand goed te volgen.

Share This Page