ja ik ga morgen weer gesprek aan met mn leidinggevende. En aan de vk zal ik nogmaals mijn klachten voorleggen. misschien dat ze de vorige x dachten dat het allemaal nog wel meeviel met mn buiken...Wordt vervolgt dus
Ik had het inderdaad over het huishouden niet dat je je complete priveleven aan de kant moet schuiven. Daarbij is een beetje feedback niet zo slecht voor je. Want kom op, we hebben het hier over 2 halve dagen in de week en het enige wat ik hoor is je onvrede over het onbegrip van je werkgever. Maar zo gek is het toch niet dat hij ontevreden is over jouw functioneren. Als het risico dat je, door 8 uurtjes werken op kantoor, in een rolstoel belandt of misschien te vroeg al bevalt nu al zo groot is..... Sorry maar dat risico heb je dan toch hopelijk ook al ingecalculeert voordat je zwanger werd. En dat risico loop je dan zonder te werken dan dus ook. Je reageert niet eens op mijn idee je recht op extra pauze te benutten. Dus je kunt dan niet ergens eventjes een uurtje rusten? Heb je dat idee uberhaubt al aangedragen? Ik wil je pijn echt niet bagatalliseren maar je mag best prive wat inleveren als dat betekent dat jezakelijk gezien nog een paar uur kunt werken. Sterkte in elk geval en ik hoop dat je een goede balans kunt vinden tussen prive en zakelijk. X
Wat erg zeg! Echt veel ellende met die werkgevers! Maar je salaris mogen ze niet zomaar stop zetten! dat kan je aanvechten dan
Justy; heb mij door juridisch loket laten vertellen dat als ze niet akkoord gaan met je ziekmelding ze wel degelijk je salaris mogen opschorten. TS; ik vind het heel vervelend voor je, tips heb ik niet want ik heb ook gedonder met werkgever en arbo. Ik ga second opinion aanvragen bij UWV.. Dit adviseer ik jou ook
Kweenie, met rusten op mn werk bedoel ik dat ik echt moet gaan liggen en dat is op mn werk niet haalbaar. Voor de rest heb ik geen zin om hier een discussie te beginnen van hoe of wat, iedereen kan er anders over denken, maar niemand kan mijn lichaam voelen, dus ik probeer toch te doen wat ik denk dat goed is. Wel vind het ik fijn om de ideeen en meningen van anderen te horen. Bedankt voor je reactie.
Maar ik neem aan dat dat alleen is als de arbo zegt dat je weer moet gaan werken en jij dat niet doet. Dan is het werkweigering en dan.kan ik me voorstellen dat ze je salaris op kunnen schorten maar als jij mee werkt, weer een.half uur gaat werken en je dan weer ziek meld omdat je het niet trekt je je best gedaan hebt en de werkgever niet zomaar mag zeggen: geloof er niks van dat je ziek bent! Ik betaal je niet! Dat zou wat zijn zeg.....