Leidinggevende psz (was) seksverslaafd. Wat nu?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Evenzo, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Ik denk dat ze bedoelt dat ze haar eetverslaving overbrengt op kinderen ... Ze een obesitas geeft ofzo ... Dat ze haar zien eten en dat ook willen ofzo ... Iets in die trant
     
  2. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    De vergelijking is net zo stom als dat mensen de man nu als pedofiel benoemen. Ik kan dan toch ook de kinderen misschien wel vol proppen met eten??? Het is net zo'n kromme reactie als al die achterlijke reacties over pedofilie.

    Iemand die sex verslaafd is en zijn ding doet met volwassenen is toch niet gelijk een pedofiel?? Ik vind dat echt een hele zware en niet logische beschuldiging.
     
  3. Teddy26

    Teddy26 Niet meer actief

    We kunnen eeuwig doorkletsen of die man nu wel of geen gevoelens voor kinderen of hun moeders heeft, maar de oplossing is vrij simpel.
    Als je je niet goed voelt bij iemand die bij je kind is betrokken, dan praat je dat uit of je vertrekt.

    Al had die man helemaal niks fout gedaan, je bent altijd vrij om je kind naar een andere psz te doen.

    Ik snap wel dat de man van Evenzo een bepaalde verantwoordelijkheid voelt naar andere ouders en het daarom misschien kenbaar wil maken via FB. Dat via FB zou ik niet doen, maar ik zou het wel fijn vinden als ik zulk 'nieuws' zou horen als het mijn psz betreft. Alleen de vraag hoe je dat moet doen weet ik niet.
     
  4. Luja

    Luja Niet meer actief

    Ten eerste is hij directeur, geen kleuterleider.
    Directeuren zitten vooral op kantoor, ik zag de directrice van mijn dochters psz echt vrijwel niet.

    Ten tweede, al zat hij wel in een kring met 10 kinderen, hij had geen fantasieen over kinderen maar over vrouwen.
    Dus er valt niks te testen. Als je hem in een kamer zet met een grote groep halfnaakte vrouwen ja dat is een test. Maar je werk doen op de psz niet

    Ik snap echt sommige mensen hun redenatie niet.
    Hij had fantasieen, ja dus. Ik durf te wedden dat 95% van de dames van hier ook wel eens iets gefantaseerd heeft wat ze niet zou uitvoeren als de kans er voor zou zijn.

    En hij heeft hulp gezocht, en belangrijk, hij ziet ZELF in dat hij verkeerd zat. Hij zal mogelijke signalen dan ook gelijk herkennen. Kun je dat ook zeggen van de postbode, de schoonmaker op school, de vakkenvuller in de supermarkt enzovoort?
     
  5. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb begrepen dat hij deze psz samen met zijn echtgenote runt. Het lijkt me ook een zeer veilige omgeving. Op de tijden dat de moeders komen, is er veel aanloop, dus niet echt de kans om iets te proberen. Daarnaast is het contact vaak erg vluchtig, dus ook geen kans om een relatie op te bouwen. De medewerkers zijn druk met hun werk bezig en kunnen de kinderen niet alleen laten om even met de directeur in de bezemkast te duiken. Daarnaast zijn zij daar zelf bij. Ik neem aan dat zij wel weten van het verleden van hun baas en dat zij er voor kiezen om daar toch te werken. Wie ben jij dan om daar een punt van te maken?
     
  6. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het zorgwekkend dat JIJ zo snel de gedachtensprong kunt maken van seks met volwassen vrouwen naar seks met kinderen. Brrrr...
     
  7. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja precies! Stel je voor dat je al het fruit opeet en de kinderen niks meer hebben! :$ Nee, dat kan echt niet hoor!

    En voor ik weer over me heen krijg, dat eten afpakken van kinderen en seks met kinderen niet te vergelijken is, dat bedoelde ik dus niet.
    Ik bedoel dat iemand met een eetverslaving, die op een psz werkt, echt niet het eten van de kinderen gaat afpakken...


    DAARNAAST zijn er in het geval van deze directeur ook andere medewerkers (en zijn vrouw) bij.

    Ik zei al eerder: Alleen op een groep staan kan echt niet. Dát kun je bespreekbaar maken.
     
  8. Luja

    Luja Niet meer actief


    Oke. Laat ik het omdraaien.
    Verplaats je in de man in kwestie.
    Heb een probleem, zit ermee, ga eraan kapot, zoek hulp.
    Je geniet weer van het leven.
    Moet je dan terwijl je hartstikke goed bent in je huidige werkzaamheden een beroep zoeken waarin je geen enkele vrouw meer tegenkomt?
    Vrouwen vullen steeds meer functies in, in de bouw en ict bijvoorbeeld.
    Dus een vrouwloos beroep is er gewoon niet, omdat nou eenmaal de halve wereldbevolking vrouwelijk is. :p
    Maar je stelt alsnog dat hij moet 'kiezen' voor ander werk?
    Niet iedereen kan een 'écht mannenberoep'....
    Hij mag dus ook niet meer over straat want er lopen vrouwen?

    Dus al die vrouwen die fantaseren over filmsterren en voetballers en weet ik veel wat allemaal nog meer zijn ook een gevaar en moeten mannen helemaal vermijden omdat ze nou eenmaal bepaalde gedachtes hebben?
    (Een vriendin van mij destijds wilde christiano ronaldo ontvoeren en hem thuis in dr kelder vastbinden zodat hij helemaal van haar was;);) )
    Die zou je toch ook niet de rest van haar leven weghouden van kinderen want hee stél nou dat ze dat over een kind zou denken....
    Ik vind het gewoon gruwelijk overdreven. :)
     
  9. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat een onzin! Waar had hij dan moeten werken? Overal zijn wel vrouwen en in de meeste beroepen is er zelfs meer gelegenheid om seks te hebben op de werkvloer. Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt!
    Hij doet dit samen met zijn vrouw. Misschien is psz leidster wel het beroep van zijn vrouw en hebben ze hiervoor gekozen zodat hij niet op zijn werk in de verleiding komt. Wie weet maken ze elke dag wel een nummertje op zijn kantoortje.
     
  10. mumija

    mumija Niet meer actief

    Ten eerste; ts vertelt zelf dat hij wel regelmatig op een groep staat, en als er zieken zijn, zelfs wel eens alleen, dus lees eens beter ik zuig dit niet uit mijn duim.

    Hij had geen fantasieën meer want die werden allang niet meer bevredigd door filmpjes te kijken. Het was een obsessie die ging over vrouwen iets aandoen, vermoorden, verkrachten, aanranden.

    Dat is in mijn ogen geen fantasietje hoor. Hij kon niet meer normaal leven omdat hij geen bevrediging meer kreeg en er 24 uur per dag mee bezig was.
    Noem mij maar overtrokken, ik vind bijv. jou naïef.
     
  11. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als dat zo zou zijn, dan zouden alle mannen wel pedofiel zijn! Gadver zeg! Natuurlijk zijn kleine meisjes in de leeftijd van 2 tot 4 fysiek niet hetzelfde als vrouwen. Daarnaast maak je nu al meteen de conclusie dat die man geen moraal heeft en een onnatuurlijk beeld van kinderen. Ieder normaaldenkend mens ziet een kind niet als een lustobject. Ook niet als je verslaafd bent aan seks. Dan leg je die associatie echt niet zomaar.

    Jouw voorbeeld van tv, daar was het meisje vast ook niet nog maar een peuter. Daarnaast zei je: Toen hij een vriendin had, was het over. Nou, de man in dit verhaal heeft een echtgenote, die het hele traject met hem heeft doorlopen en dus ook wel weet hoe zij haar man kan ondersteunen.
     
  12. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #132 SushiLover123, 8 jul 2015
    Laatst bewerkt: 8 jul 2015
    Sterker nog, deze man heeft op nationale tv te kennen gegeven wat zijn seksuele voorkeur is (volwassen vrouwen). De kans dat hij zich aan peuters vergrijpt is verwaarloosbaar. In tegenstelling van de alleenstaande man 3 deuren verderop (ik noem maar wat), die niemand eigenlijk goed kent. Daarvan is de kans, als ik mijn statistieken goed heb, zo tussen de 1:1000 en 1:25.
    Hoeveel mannelijke directeuren zijn er wel niet over alle psz en kdv's in Nederland?
    +1
    +1
    +1
     
  13. Luja

    Luja Niet meer actief

    Je zuigt het niet uit je duim, maar waar haal je dan vandaan dat deze man fantaseerde over het plegen van moorden? Ik heb de OP nog eens doorgelezen en ik zie het echt nergens staan. Ben het tijdens het doorlezen van de pagina's ook niet tegengekomen...;)

    Je zegt nu zelf ook dat hij alleen maar in zn eentje op een groep staat als er zieken zijn. een peuterspeelzaal heeft vaak 2 groepen, degenen die ik ken allemaal wel althans. Gemiddeld ziekteverzuim van een werknemer is tussen de 1% en 2% dus als je van 1,5% uitgaat en 41 weken psz per jaar, dan staat deze beste man gemiddeld 3 dagen per groep alleen per jaar. Terwijl hij op vrouwen geilt en niet op kinderen. Dus nogmaals, wat verschrikkelijk overdreven :)

    Ik had jaren terug ook dingen waar ik 24 uur per dag mee bezig was en nu niet meer. Dus noem me maar naief, maar ik zou niet inzien waarom je je kind uit een veilge omgeving haalt als er geen concreet gevaar bestaat.
    Het is voor een kind alleen maar een vreselijke omschakeling, die het kind wordt aangedaan omdat je als ouder niet kunt indenken hoe deze man zich voelt en gedraagt.
     
  14. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Precies!!
     
  15. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Oke, die fantasie is dan misschien extreem maar ik lees nog steeds nergens dat hij al die dingen wilt doen met kinderen.

    Maak niet van een seks verslaafde een pedofiel.

    Ik lees werkelijk nergens maar dan ook nergens dat deze man fantasieën heeft over kinderen.

    Serieus, mensen zoals jullie hangen iemand aan een schandpaal terwijl dat deze persoon dat totaal niet verdiend. Beseffen jullie wel dat zoiets hun hele leven zal blijven achtervolgen? Waarom iemand kapot maken terwijl dat dit helemaal niet nodig is?

    Schaam je!
     
  16. Teddy26

    Teddy26 Niet meer actief

    Mja, die schandpaal heeft hij echt zelf neergezet toen hij besloot op de nationale tv zijn privéleven op tafel te gooien. Uitgebreid nog wel.
    Ik snap dat je niet je hele leven achtervolgd mag worden op je daden uit het verleden, maar dit is zo'n delicaat onderwerp. Hang het dan niet aan de grote klok denk ik dan.

    Ik vind het niet aan anderen om dat maar op internet te kwakken, maar het is je goed recht om ervoor te kiezen om het contact op welke manier dan ook te verbreken.

    Als mijn buurvrouw in haar vrije tijd de AH leeg steelt, ga ik haar heus niet op internet zetten met een heterdaadje. Maar als ik ooit op vakantie ga vraag ik wel een ander op op mijn huisje te passen. En misschien is de vriendschap dan ook aardig bekoeld. Je kiest toch bewust met wie je omgaat in je leven en met wie je dat niet wil doen?
     
  17. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    De man zoekt zijn doelgroep al op door naar buiten te lopen. Wat verwacht je nou van hem? Waar zou hij dan wel moeten werken?
     
  18. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als het nou een zware drugsverslaving betrof? Zouden jullie je kind er dan ook vanaf halen, vanwege het risico dat hij eens totaal onder de drugs in zijn eentje op een groep zou kunnen staan?
     
  19. Oliviafaye

    Oliviafaye Fanatiek lid

    13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Meisje was inderdaad iets ouder, begon toen ze 5 jaar oud was.
    Deze man was ook niet seksverslaafd en daarom was zijn vriendin waarschijnlijk genoeg, dus dat neemt mijn angst met deze man niet weg.
    Maar dat is inderdaad niet hetzelfde als deze man en ik heb ook gezegd dat de kans heel klein was.
    Het is ook tegenover hem niet eerlijk want ik weet niks over hem maar het is het egoïstische in mij die zegt, ik wil het gewoon niet.

    Er is iets wat altijd in mijn achterhoofd zal blijven zitten en dan kan ik nog denken dat iedereen een tweede kans verdiend, ik breng mijn kind daar dan niet met een gerust hart naartoe.
    Ik stel voor mijn toekomstige kind misschien belachelijk hoge eisen en het kan overal gebeuren, dat weet ik maar als ik me er niet prettig bij voel dan gebeurd het gewoon niet.
     
  20. regenboogworst

    regenboogworst Fanatiek lid

    22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    mijn kinderen zouden meteen ergens anders naar toe gaan.
     

Deel Deze Pagina