Dat begreep ik ja, dus dan wordt het nog spannend of je op tijd terecht kan, zenuwslopend... Dus als jullie 2e geboren wordt is Noa 2,5. Das wel een mooi leeftijdsverschil! Wij wilden eerst wachten tot onze dochter een jaar of 4 was maar daar komen we nu steeds meer op terug
Ik heb mijn meisje een maand geleden al voor de basisschool ingeschreven en ik was net op tijd. Tot en met 2012 was het al helemaal vol en mijn meisje hoeft natuurlijk pas in 2013, dus net op tijd. Ik heb al een brief gehad dat ze dat jaar geplaatst is. Ze gaat trouwens naar de Groen van Prinsterer school. Ikzelf heb ik leidschendam op school gezeten, op de Emmaus. daarna naar het Veurs gegaan.
wij zeiden vlak na de geboorte ook van nou de 2e pas als ze 4 is...maar idd daar kom je op een gegeven moment van terug...ik vind 2,5 jaar mooi leeftijdsverschil...anders ben je er al helemaal uit en moet je weer helemaal opnieuw beginnen...luiers etc... hoe oud zijn jullie? ik ben 24
Precies, dat hebben wij ook. Als ze wat dichter bij elkaar zitten wat leeftijd betreft zit je er nog lekker in. Ik denk dat wij nog een jaartje wachten (misschien iets korter) en er dan weer voor gaan, moet het wel meteen lukken natuurlijk, anders wordt het leeftijdsverschil wel groter. Dan is ons dochtertje 3 als ik beval van de 2e. Ik ben trouwens 25.
Ik heb even op de site gekeken, ziet er goed uit! Helaas voor mij iets te ver weg. Moeten echt op gaan schieten begrijp ik. Vrijdag er meteen maar achteraan. Bij ons in de buurt zit wel een school, maar daar heb ik niet zo'n lekker gevoel bij. Dus het wordt toch ietsje verder vrees ik.
Ik woon in Leidschendam, wijk Duijvenvoorde, voorbij Leidsehage, richting Voorschoten. Aan de kant van de trein zeg maar
Hey dames, welkom allemaal! er is al wat lekker gekletst hier gezellig wat leuk joh! @ mimi waar haal je pizza dan op de damlaan? bij Koemans Sijtwinde ofzo Ah damlaan dat is zo mijn plekje
@mijn ouders wonen ook aan de kant van de trein maar dan tegenover station mariahoeve! voorburg dus (nog net) het zit echt precies tussen denhaag (150m links) en leidschendam (150m rechts)