hallo de knoop is hier doorgehakt! wij hebben onze dochter opgegeven voor de psp hier in het dorp er is een wachtlijst dus we hebben geen idee waneer ze mag gaan spelen. ik heb door alle andere vragen 1 vraag vergeten,dus dacht ik zal het op het forum eens vragen. kan je gemakkelijk psp opzeggen,als het bijv niet gaat op de psp of door andere redenen?! ik vind het allemaal wel spannend ,ze word ineens zo groot, en ik voel me een beetje schuldig, ik werk 12 uur pw en ik ben bang dat ik dan werk en mn dochter thuis is ,of andersom. maargoed dat moet ik even opzij zetten denk ik!
volgens mij kan dat wel ja. misschien dat je een maand moet betalen maar helaas dan toch? ik zou het even navragen hoe hun beleid er in is. Als het voor mijn kind niet weggelegd zou zijn wat kan dan zou ik het gewoon niet meer brengen. ze moeten al zoveel. dus gewoon kijken en je gevoel volgen.
Wat leuk voor je dochter! Meestal kan je op de site van een psz wel terug vinden wat de opzegtermijn is. Kan 1 maar ook 2 maanden zijn. Het gaat dan wel alleen om de financiële opzegtermijn hè, want als jij haar thuis wilt houden, houd je haar gewoon thuis. En even een tip... Het is psz (peuterspeelzaal) zoals jij het afkort is het een playstationportable