Leidster reageert geïrriteerd tegen dochter

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by MamaZE, Jun 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb mijn dochter net naar het kdv gebracht.
    Ze was vanmorgen om 5:00 uur al wakker en niet meer geslapen, dus vanochtend vlak voor kdv hangerig, geen zin om te gaan etc.

Op zo een ochtend vind ze het fijn om aan een leidster gegeven te worden als ik wegga, en daarna gaat het dan prima.
    Nu heeft ze zo haar voorkeur voor bepaalde leidsters, maar geen van deze was er. Een leidster vroeg of mijn dochter bij haar wilde (dit was een leidster van een andere groep, en dus redelijk onbekend), of dat ze bij de andere wilde. Vervolgens reageert die andere als volgt: "Z. Wil tóch niet bij mij, vraag het haar maar..."Z. Wil je bij mij? Nee? Zie je wel.."
    Deze opmerking en de toon waarop viel mij even in het verkeerde keelgat..ik heb vanwege mijn dochter er niets van gezegd, ik wilde het niet groter maken dat het was.

Wel weet ik dat hun baan op het spel staat ivm bezuinigingen en ik had het vermoeden dat ze het daarover hadden vlak voordat wij binnenkwamen..dus ik snap dat je niet lekker in je vel zit, maar daar kan mijn dochter niets aan doen. Of overdrijf ik nu? Mijn dochter trekt zich dit soort negatieve opmerkingen tegen haar best aan.

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    nou ja vreemde reactie ik zou een gesprek met haar willen hierover

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Zou het even doorgeven aan haar vaste leidster, zo'n reactie is echt niet gepast.

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Zou als die bij mij in t bedrijf zou werken had die per direct kunnen vertrekken hoe onbeschoft naar een kind en ouder kun je zijn

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

+ 1

6. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Waarom aan haar vaste leidster? Ik zou gewoon de betreffende leidster hier op aan spreken.
    Inderdaad een laste tijd voor alle Kdv leidsters vanwege bezuinigingen en reorganisaties, (ik zit er zelf middenin) maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zo te reageren.

Share This Page