Draagzakbaby vanaf maat 68.. t/m....?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door conejita, 24 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik ben op zoek naar een draagzak voor mijn man (ik heb een Marsupi, die gebruikt hij nu ook maar wordt te klein). Ik dacht aan type Ergo Baby of Manduca.
    Ik hoorde van iemand de Emei Baby maar die is hier (Spanje) tweedehands slecht te krijgen. (Vanwege ons budget koop ik het liefst tweedehands)
    Is er ook een draagdoek/zak die vanaf maat 68 is en ook meteen voor peuters kan?
    Als het niet anders kan, koop ik 'm in Nederland en nemen mijn ouders hem mee.

Alvast bedankt!

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb een Fidella fusion, deze is gemaakt van draagdoeken stof en heel simpel te verstellen van broekmaat 62 tot broekmaat 98, ook de hoogte is in te stellen wat voor super makkelijk is als je kind bijv lange benen heeft maar een kort bovenlijfje of een lang boven lijf maar korte beentjes, zo kun je hem helemaal verstellen naar hoe je kindje er het beste in zit.

Ik draag er mijn zoon van bijna 1 nog met regelmaat mee
    Mijn dochter zit er nooit meer in maar zij word volgende maand 3 en past er met haar maatje 92 nog prima in.

3. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Wij hebben een Manduca, die is hier op mp goed te krijgen voor een mooie prijs.
    Vind hem prettig verstelbaar, ook door rits in het rugpand. En fijn dat de banden gekruisd kunnen bij buikdragen.
    Voorlopig past zl er nog prima in, over een tijdje zal hij wel minder goed van knieholte tot knieholte ondersteunen. Evt kopen of maken we er dan verbreders bij, even zien hoeveel hij er dan nog in zit ;)

4. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Ik draag met een tula baby en ben er zo blij mee. Vanaf maat 62/68 zit het prima zonder baby insert. Nu heeft ze maat 80 en draag ik haar veel op mijn rug.

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Bedankt! Ik heb besloten de Ergo Baby te kopen :). Je kunt er ook verbreders bij kopen, schijnt.

Bedankt voor jullie ervaringen/ info!

6. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Veel plezier met dragen.

Deel Deze Pagina