kan ik dit maken

Discussion in 'De lounge' started by stampertje, Feb 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik had een pakketje besteld die is kwijt ik wacht er al een week of 3 op maar ik had het zaterdag echt nodig. Nou ben ik gewoon naar de winkel geweest en heb een nieuwe gehaald. Nou zouden ze vandaag of morgen weer een nieuwe opsturen maar ik heb hem nou eigenlijk niet meer nodig kan ik zeggen ipv een nieuwe sturen dat ik mijn geld terug krijg.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

In de winkel heb je er gewoon voor betaald?
    Dan houden zij zich niet aan de leveringsvoorwaarden en kun je dus aangeven dat het niet meer hoeft en je je geld terug wilt.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja ik heb het in een andere winkel gehaald dus gewoon betaald ja

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik zou zeggen hoe het is. Heb het nu al in de winkel gekocht omdat het zso lang duurde, dus is niet meer nodig.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja hoor

6. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ja hoor gewoon binnen laten komen en terug sturen. maar je kan ze ook even bellen dat ze niet meer hoeven af te sturen. vervelend voor ze maar ja.. pech

7. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    En anders breng je de nieuwe, terug naar de winkel waar je diegene hebt gekocht die je nu al hebt (als het een identiek product is).

8. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Heb het zelf ooit met mijn trouwschoenen gehad. Het duurde en het duurde maar. Na 2 maanden kwam ik ze in een winkel tegen. Gekocht dus, en de anderen gewoon afgezegd. Dus gewoon doen :)

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Je hebt toch altijd 7dagen bedenktijd voor internetaankopen. Dus je zou ze dan altijd nog kunnen terugsturen. Maar je kunt ook even bellen/mailen, scheelt hen ook gedoe..

10. Mariska

Mariska Bekend lid

May 28, 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    zou het gewoon doen!
    lekker terugsturen..

Share This Page