Ik had een pakketje besteld die is kwijt ik wacht er al een week of 3 op maar ik had het zaterdag echt nodig. Nou ben ik gewoon naar de winkel geweest en heb een nieuwe gehaald. Nou zouden ze vandaag of morgen weer een nieuwe opsturen maar ik heb hem nou eigenlijk niet meer nodig kan ik zeggen ipv een nieuwe sturen dat ik mijn geld terug krijg.
In de winkel heb je er gewoon voor betaald? Dan houden zij zich niet aan de leveringsvoorwaarden en kun je dus aangeven dat het niet meer hoeft en je je geld terug wilt.
Ik zou zeggen hoe het is. Heb het nu al in de winkel gekocht omdat het zso lang duurde, dus is niet meer nodig.
ja hoor gewoon binnen laten komen en terug sturen. maar je kan ze ook even bellen dat ze niet meer hoeven af te sturen. vervelend voor ze maar ja.. pech
En anders breng je de nieuwe, terug naar de winkel waar je diegene hebt gekocht die je nu al hebt (als het een identiek product is).
Heb het zelf ooit met mijn trouwschoenen gehad. Het duurde en het duurde maar. Na 2 maanden kwam ik ze in een winkel tegen. Gekocht dus, en de anderen gewoon afgezegd. Dus gewoon doen
Je hebt toch altijd 7dagen bedenktijd voor internetaankopen. Dus je zou ze dan altijd nog kunnen terugsturen. Maar je kunt ook even bellen/mailen, scheelt hen ook gedoe..