geen symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by clairette, Aug 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    hai meiden,

ik vroeg me af of er meiden waren die tijdens de 1e zwangerschap in het begin geen symptomen hadden. Ikzelf ben met de 2e ronde bezig met zelfinsiminatie en vroeg me dit gewoon af omdat je de meeste mensen altijd over symptomen hoort.

liefs clairette:p

2. anoesj

anoesj Bekend lid

Oct 5, 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Hoi,

Tijdens de 1e zwangerschap wel symptomen gehad, zoals zere tepels, erg moe en een ongesteldheidsgevoel in mijn buik.
    Nu bij de 2e zwangerschap (5 weken) helemaal geen symptomen, alleen iets moe. Het is dat ik een week overtijd ben, maar verder helemaal niks..

Groetjes Anoesj

3. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    #3 joycje, Aug 25, 2009
    Last edited: Aug 25, 2009
    Hoi,

Ik ben nu 24 weken zwanger van mijn eerste. Ik kwam er pas achter met 11 weken. Heb de eerste 11 weken ook helemaal geen kwalen gehad.

In week 11 liep ik in de supermarkt en dacht bij het brood opeens dat ik misselijk werd van de geur. Toen gaan testen en bleek dus al 11 weken te zijn!.

Het kan dus allemaal!. ;)

Schiet me nu even te binnen. Ik was wel heel erg moe!. Maar ik had ook longontsteking. Dus we dachten dat het daar vandaan kwam.

4. diaan2009

diaan2009 Lid

Jun 7, 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

zelf weet ik nog maar net dat ik zwanger ben...maar had nog wel een paar dagen zo kunnen rondlopen.
    ik voel me kip lekker:)
    wel al vanaf ovulatie erg gespannen borsten en vanaf NOD af en toe zeurend gevoel in de buik.

groetjes,Diaan

5. lisje20

lisje20 Actief lid

Mar 28, 2008
    121
    0
    0
    almere
    hoi hoi

hier ook bijna geen klachten
    af en toe lastige darmen en rond ongi tijd had ik gewoon buikpijn en heel erg af en toe last van maagpijn/zuur meer niet

liefs lisje

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bij mij begonnen de symptonen vanaf week 6, toen was het nog draaglijk. Vanaf week 9 was het drama, heb ruim 5 weken thuisgezeten. Nu gaat het weer beter, maar af en toe zoek ik nog een wc op hoor, haha.

Het verschilt van persoon tot persoon en van zwangerschap tot zwangerschap.

Share This Page