Hoi!! Ik kwam op een site tegen dat je bij de expert je schoen online kunt zetten. Als je de volgende dag wat in je schoen hebt, kun je het bij de dichts bijzijnde expert afhalen. Hebben jullie nog van zulke leuke sites waar dit kan?
zooo hier ook gedaan. Als ik bij de andere schoentjes kijk ben ik nou niet echt gul geweest. Heb alleen suikerklontjes neergezet. hahahaha
Ik heb hem net ook gezet op expert. Eerst mijn eigen, later die van mijn man..... Je kunt na die tijd ook kijken he wie er allemaal zijn schoen heeft gezet en wat er op het lijstje staat.
hmmm de enige die bij mij werkt met bovenstaande link is die van Expert En bij Shoeby staat dat als je dit jaar mee wil doen dat je je moet inschrijven op hun nieuwsbrief. Dat heb ik maar even gedaan dus
ZEEMAN - Zet je schoen dit is de link van de zeeman.. deze werkt wel.. je moet wel eerst ff wat kopen daar.. al is t maar iets kleins.. de actiecode die je moet invullen staat nl op de bon!
Ja ik, ehhh Irem ook, nou zit de Expert hier niet echt in de buurt dus ik wacht even af het is vast geen Wii die erin zit haha. Zeker 10% korting op de eerstvolgende aankoop ofzo
Ja wij hebben ook reactie gehad ik stuur mijn vader langs hahah want wij hebben hem niet in de buurt zitten