Misschien een beetje een rare vraag hoor.. Maar wanneer begonnen jullie je boobs te lekken? Bij mijn eerste zwangerschap begon dat met een week of 16. En nu heb ik nog nergens last van! Ik ben nu ruim 2 maanden gestopt met borstvoeding. Zou dat er mee te maken hebben? Er komt trouwens helemaal geen melk meer uit of zo..
Bij Ties begon het met 11 weken. Nu heb ik met 13 weken een keertje gelekt en dat was het. Volgens mij kan het per zwangerschap wisselen.
Het heeft hier helemaal nog niet gelekt, vorige keer niet en nu ook niet. Af en toe misschien eens een druppeltje en that's it.
hier bij fynn pas rond de 28 weken volgens mij.. nu nog steeds niet maar mischien zijn mijn borsten nog "zindelijk" door de bv.
Bij de eerste begon ik met lekken toen de weeën met 33 weken waren begonnen. En nu nog nergens last van.
Bij de eerste zwangerschap lekten ze rond de 25 weken. Vorige zwangerschap voor de positieve test, was helaas een MA. Nu af en toe onder de douche.
Ik lek sinds week 14 dag en nacht heel IRRITANT!!! Wil wel graag borstvoeding geven maar had niet verwacht er zo vroeg al last van te hebben.
Hier nu sinds een week... En dan vooral snachts, erg vervelend. Bij de eerste was het ook rond de 25 weken en werd het later in de zwangerschap echt heel erg, doorweekte zoogcompressen. Hoop dat dat me deze keer bespaard blijft...