zwangerschapstestvraagje.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Biancamv2, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Is het zo dat als je over de 7 weken zwanger bent je hcg weer gaat afnemen en daardoor je zwangerschapstesten lichter worden?

Ik heb om half 7 vanaaf een goedkope dirx test gedaan en die is lichter dan de kruidvat 2 voor 5 testen met het streepje.

Nu vraag ik me af?
    komt het omdat de hcg weer afneemt of is het gewoon omdat het een goedkope andere test is?

Ik vind het wel een beetje eng dat het streepje lichter is dan de kruidvat testen.

groetjes Bianca

2. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Meid,

Elke test is anders. Je bent zwanger! Maak jezelf niet onnodig gek en ga genieten van dit wonder:)

Liefsss

3. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    volgnes mij wordt het hcg juist meer tot een week of 11 en dan wordt het minder. Ik heb zo'n grafiek gezien bij moeders voor moeders. Daarom doe je ook mee vanaf de 6e week tot de 16e week. Na de 16e week is het hcg afgenomen.
    Ik denk dat het echt ligt aan de test van de dirk.

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Wat bloempje zegt is idd waar je hcg neemt juist toe in verloop van de zwangerschap pas rond de 16 weken neemt het af.
    De testen die ik deed zijn allemaal even donker omdat de testen niet meer hcg op kunnen nemen.
    Je kan in mijn album kijken daar staat ook een test met 7 weken.
    Ik zou me alleen niet te druk maken want dat is ook niet echt goed voor de kleine:D
    Zolang je geen bloed verliest of krampen hebt gaat het allemaal super!
    Succes met alles

Groetjes, Brenda

5. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    iedere test is anders.
    Bij mijn oudste had mijn man zo'n goedkope etos test gekocht.
    Die was zo onduidelijk.een halve streep,met andere woorden,is was wel en toch weer niet zwanger.
    Toen heeft hij een predictor gekocht,die gaf aan dat ik zwanger was.bij mijn 2e zwangerschap een predictor gekocht en die gaf ook meteen aan,dat ik zwanger was.

en ik ben het ook met bloempje 1983 eens

6. Bri

Bri Niet meer actief

Stop toch 's met testen, en ga langzaamaan geloven dat het écht waar is: je bent zwanger! (dat kon ik pas toen ik de eerste echo had gezien, met 10 weken)

Gefeliciteerd!

7. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

geen idee??

8. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb pas bij 7 weken voor het eerst een test gedaan (wist niet dat ik zwanger was) en de streep was vooral erg snel zichtbaar. De kleur van de streep is me niet opgevallen, maar die kan inderdaad per merk verschillen. Beter stop je inderdaad met testen, want dat zegt allemaal niets. (stel dat het mis gaat, dan blijft het hcg ook nog een tijdje in je lichaam, dus zo'n test zegt weinig)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Stop isd met testen. Het gaat of wel, of niet mis. Je hebt er geen invloed op, al blijf je 100 testen per uur doen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina