Hoi!!! Ik werd vannacht wakker van het geluid van tikkende water op de vensterbank en vloerbedekking.......ja wel, wij hebben lekkage in de slaapkamer:x Nu zag mijn man gisteren 2 dakpannen op het erf liggen maar bedacht zich niet op onderzoek uit te gaan Gelukkig is hij nu het dak op om de pannen weer te leggen. Als wij schade overhouden kunnen we dit bij de woonhuisverzekering aangeven voor een vergoeding?
Wat vervelend zeg. Ja dat kun je doen alleen heb je wel kans dat je een soort eigen risico moet betalen. Door vorige week met die storm liggen onze voegen er uit van de schoorsteen. Had gebeld met onze verzekering. En nu blijkt dat wij dus eerst 300 euro eigen risico moeten betalen. Vorig jaar heeft onze riolering gelekt onder de grond, en dat werd wel gewoon vergoed dus misschien is die eigen risico wel pas naar 2 keer iets indienen ofzo.
In principe hoord de winingbouw jullie ditte vergoeden, maar ze doen het zeker niet allemaal. Even een voorbeeld.. een client van mij had een keer waterschade in huis door de bovenburen waar lekage was... Ze moest de voelr eruit halen, had schimmel op haar muren, was een en al voocht in huis, behang moest overnieuw.... maar geen enkel woord of verdoeding van de woningbouw.. terwijl dit wel zou moeten! Mijn broertje had ook ook lekage... gebeld en om vergoeding gevraagt en ze kregen het wel. Dus zeker je mond open trekken en erom vragen als je schade hebt... ze maken geen slapende honden wakkker vermoed ik
Nou ik wilde net een topic openen. Maar ook hier lekkage:x:x Vorig jaar hebben ze een gat in mn dak dicht gemaakt. Maar blijkbaar komt het toch niet daar vandaan:x Mn vensterbank is zeiknat en mn laminaat vloer ook