Heb ik recht op dit artikel? Ik heb online bij een speelgoedzaak een treinbaan gekocht van thomas de trein, daarbij kocht ik ook losse treintjes. Mijn oog viel op de auto van de " dikke controleur" maar daar stond dus bij dat je die gratis kreeg als je de treinbaan kocht dus deze niet besteld. Nou kwam vandaag het pakket binnen maar zonder het autotje. Dus ik net gemaild en kreeg vrij snel antwoord. Goedemorgen, Het screenshot dat u meestuurt had een foute tekst, dit door een fout in het systeem. Dit hebben we ondertussen gezien en aangepast op onze webshop. Bij de speelset zelf stond ook niet aangegeven dat er een gratis item bijhoort. Pas als het daar bijstaat is er een geldige actie. Bij de speelset hoort dus geen gratis "Dikke Controleur". Wij verontschuldigen ons voor de vergissing maar helaas kunnen we geen gratis "Dikke Controleur" nasturen. Dank u voor uw begrip. Vriendelijke groeten Het ToyChampteam Ik was er dus vanuit gegaan dat ik hem wel kreeg. Kan ik alsnog beroep op het artikel doen? Ze hebben op dit moment ook aanbiedingen met 1+1 gratis daar staat het gratis artikel ook niet op dezelfde pagina.
Probeer even hun voorwaarden op te zoeken op hun webshop. Zeer waarschijnlijk staat daar dat ze onder voorbehoud van drukfouten werken. Als dat daar staat heeft het geen zin om verdere actie te ondernemen.
Daar kan je zeker beroep op maken! Tenzij het een fout is waarvan je weet dat het niet kan. Als de auto bv net zo duur is als de treinbaan, maar volgens mij is dit een auto van 10 euro? Dat zal een mooie zijn zeg, een actie doen om daarna te zeggen: ja maar het moet ook daar en daar staan. Nee, op 1 plek is voldoende....
Dan waren ze de andere vergeten te verwijderen? In dit geval liet ik het er bij zitten. Dan is het: of de korting of de gratis auto.
ik denk dat het heel aannemelijk word gevonden dat de actie niet klopt omdat het niet bij de treinset zelf stond vermeld en die treinset ook al voor de helft van het geld was. als oplossing zullen ze waarschijnlijk aangeven dat je dan de volle pond voor de treinset betaald en de dikke controleur er dan gratis bij kunt krijgen. in 9 van de 10 acties zijn er geen dubbele acties je hebt meestal geen recht op een dubbele actie staat er vaak, en waarschijnlijk hebben ze idd in de voorwaarden staan dat het onder voorbehoud van drukfouten is. om nou te zeggen dat acties dan nergens meer over gaan omdat ze zich kunnen beroepen op die drukfouten gaat natuurlijk nergens over. een actie is een actie en dit is een fout geweest. zouals je die dikke controleur nog wel wilt wel aangeven dat je daar geen verzendkosten voor wilt betalen aangezien je dacht dat die er gewoon bij kwam
Dat gedeelte heb ik allang weg gehaalt omdat ik niet wist dat de treinset ook al met korting was en dat dus al een actie was. Maar als dit niet het geval was is het natuurlijk makkelijk roepen dat het een fout is, ik als webshop had dan gekozen voor klantenservice en de auto meegestuurd en de actie snel verwijderd. Want dan had de klant het besteld met de verwachting dat ze dat erbij kregen wat ook heel aannemelijk is als de treinspoor zijn normale prijs had. Maar dit is niet het geval en na uitleg van ts begrijp ik de webshop helemaal
Beetje tegenstrijdig...de actie was niet meer van toepassing maar als ik hem in de winkelwagen had gedaan was die verrekend naar 0 euro! En de actie was er niet meer. Om vervolgens aan te bieden de auto zonder verzendkosten te versturen voor 9.99! De actie is 1+1 gratis ben ik nog dom ook als ik dit zal doen. Nee laat maar zitten dit was mijn eerste maar ook gelijk laatste ervaring met deze speelgoedwinkel.
Beste Mevrouw, Jammer genoeg kunnen wij de auto niet zomaar nasturen, aangezien dit geen geldige actie is. Hier was sprake van een foute doorsturing van de tekst. Ik begrijp dat u de wagen erbij had willen zien, maar dan had u hem sowieso in de winkelwagen moeten steken, waarna hij als 0 EUR zou verrekend worden. Wat ook niet gebeurd is. Ik hoop dat u kan begrijpen dat foutjes kunnen gebeuren. Bij de speelset zelfop de site, is er totaal geen sprake geweest van een gratis Dikke Controleur bij aankoop van de speelset. Dat was dus wel correct. Aangezien wij echter onze uiterste best willen doen voor elke klant, heb ik deze issue besproken met de verantwoordelijke en wij zijn overeengekomen dat u, bij bestelling van de auto, geen verzendkosten moet betalen. Dus als u deze echt wil, zullen wij hem opsturen, na ontvangst van 9,99 op onze rekening. IBAN: NL03 BBRU 020 995 8480 BIC : BBRUNL2X Niet bestellen via de website, aangezien er dan automatisch verzendkosten aangerekend worden. Graag uw bevestiging zodat ik al een Dikke Controleur in auto aan de kant kan laten leggen. Deze wordt dan opgestuurd naar hetzelfde adres als de speelset. Dank u voor uw reactie Hopend u hiermee van dienst geweest te zijn. Vriendelijke groeten Het ToyChampteam
Het was trouwens een folder aanbieding die korting. Daarbij hebben ze ook dingen afgeprijsd waarbij de artikelen ook 1+1 gratis zijn dus waarom zou actie op actie niet kunnen?