Lekke pampers !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sylvie, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ik zal maat 4 maar nemen zeker?
     
  2. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Bij jullie zijn de pampers echt wel veel goedkoper ! Hier betaal je al snel 15 euro voor een heel klein pak van 30 pampers !
     
  3. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    kruidvat heb ik geen ervaring mee, maar wel met lidl, bumblies, c1000, aldi en etos
    etos vind ik wat stug
    pampers valt heel klein uit en...lekt door
    de anderen zijn allemaal goed.
    van pampers moest hij al maatje 4, van de anderen is maatje 3 prima.
     
  4. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo.

    Wij hebben al vanaf het begin as schlecker (eigen merk is dat)luiers
    En bevalt heel goed voor zowel nacht als dag.
    Nog nooit door gelekt.
    En pamper heb ik nu twee pakken van baby -dry gekregen van mijn ouders :D ,dus die proberen we nu.

    Suc6 ermee

    Gr Jessica
     
  5. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Fatih is een keer doorgelekt met pampers, met kruidvat meerdere malen, nu gebruik of pampers of lidl luiers. Nadeel van pampers is dat ze zo stinken als hij heeft geplast.
     
  6. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    Ik gebruik de luiers van, kruidvat, van euro profit en van de little. Die van de little lijken voor opdie van pampers. Ze hebben ook zo'n streep dat blauw kleurt als de luier vol zit. Met deze merken nog nooit een probleem gehda. Met pampers is mijn zoontje ook wel eens doorgelekt, toen ging ik ook naar een grotere maat, wat eigenlijk nog te groot was endat hielp ook niet veel. Zo zie je maar, merk zegt niks, en je betaald alleen maar voor het merk, maar wil nog niet altijd beter zijn.
     
  7. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Serjenka lekt soms ook wel door met pampers, bij ons is het gewoon het probleem, we kunnen niet anders dan pampers gebruiken, van de rest krijgt ze luieruitslag. Ze is een hele tijd goed geweest met die van de Aldi, maar die zijn onlangs veranderd van naam en de structuur is ook anders en ze heeft er nu ook luieruitslag van.
    Huggies zijn ook een tijd goed geweest, maar met dit warme weer, weer hetzelfde, luieruitslag. Dus er zit niks anders op dan Pampers te blijven gebruiken.
    Voor Leander gebruiken we momenteel ook pampers en ook al 2x een ongelukje gehad dat het er langs achter uitliep.
     
  8. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    We hebben toch maar terug voor pampers gekozen maar deze keer de baby-dry.
    Laten we hopen dat het de goeie zijn!
    Bedankt allemaal voor de reacties

    Grtz x
     
  9. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

    Gebruik ook pampers voor lisette en heb nergens last van vind het hele fijne luiers.

    Mark kan die van de pampers weer niet hebben die lekt dan wel door ene ze passen hem niet meer
     
  10. inamargo

    inamargo Lid

    1 jul 2007
    39
    0
    0
    dispatcher
    Grimbergen
    sylvie ,

    Ik zou gaan voor maatje vier . Margo doet nu 3 aan maar weegt nu 6 killo

    veel su6
     
  11. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Waar koop je 'bumblies'?
     
  12. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    pf vanacht weer doorgelekt :( pf wat een ellende!
    nu was het wel niet zo fel als anders en een nacht van 20u tot 9u maar dan nog, zou toch niet mogen he! nu was het opzij aan zijn beentje en bij de andere pampers was het altijd vanachter.
    Grtz x
     
  13. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    ik zou toch maar een ander merk gaan proberen dan. En je doet de pamper wel goed aan toch? zit hij niet te los?
     
  14. aafje87

    aafje87 Actief lid

    11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    bij alle supermarkten gebruikmakend van de inkooporganisatie Superuni, zie http://www.superunie.nl/ voor deelnemende supermarkten.
    Let we op, bij de jumbo zijn de bumblies namelijk 1-1,5€ goedkoper als bij de hoogvliet of plus bv.!(het is dus aan te raden om even de prijs te vergelijken!)

    Overgens lijkt het wel dat Sanne elke luier om d'r kont past, heb tot nu toe nog geen doorlekkende luier gehad. En heb nu als 5 merken geprobeerd(makkelijk al die proefpakketen)
     
  15. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kruidvatluiers vallen wel groot uit, heb nu kruidvat en AH bevallen ook prima hoor.
    Huggies vind ik echt 3x niks, dat klonterd helemaal samen.
    Het liefst gebruik ik pampers dry.
    Volgend jaar komt hier een etos, wil daar ze ook eens van proberen.
     

Deel Deze Pagina