1-2-3 speen op Difrax S-fles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dushi, 22 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoi,

wij hebben dus die zogenaamde wonderspeen gekocht voor op de S-fles.

Onze kleine doet er een eeuwigheid over om een fles van 150ml leeg te krijgen, dus ik de 1-2-3 speen gekocht.

:evil: Met veel moeite gevonden dat het cijfer ONDER DE NEUS moet grrrr.... alsof dat vanzelfsprekend is... Difrax schrijft hier op hun site totaal niet over! Ben ik dan zo dom vraag ik me af!

Maar goed, vol goede moed aan de gang met de speen en tot onze verassing gaat het nu LANGZAMER !

Wat kan ik hier vreselijk van uit mijn dak gaan!

Tips?

Gr. Danielle

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb een gewone 3+ difraxspeen en het gaatje heb ik groter gemaakt.
    Niet ideaal maar die I II III werd ik helemaal niet vrolijk van.

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik gebruik al een eeuwigheid (voor mijn gevoel) de papspeen (voor gewoon melk met een beetje Johannesbroodpitmeel). En dat gaat prima.

4. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    haha grappig hier de s speen met friso comfort...anders gaat ut veel te snel! Met gewone friso 1 had ze der flesje in 10 min op en een hoop lucht binnen!
    maar die 123 speen vind ik ook niet wat met de s fles! hier gewoon een m speen op een andere dop en dan voor het laatste beetje die erop draaien!

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

:( dus met een naald ff het gaatje groter maken....

Las idd ergens op een forum dat iemand met een sateh prikkertje bezig was geweest :D

Brussie -> wat is dan een papspeen? Kun je die zo kopen of is dat standje 2 van de 1-2-3 speen? Wij gebruiken nl. ook de Friso 1 Comfort.

Vanmorgen had onze meid de fles zo leeg. Drie uur later heb ik weer een uur gezeten... de kleine hevig gefrustreerd. Alsof het gaatje van die speen na een tijdje dichtslibt of zo.... aaarrchhh!

Gr. Danielle

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    En het kan niet zo zijn dat de speen steeds verstopt door de comfort, dat het daarom zo lang duurt?

Ik vind de 123 speen bij difrax trouwens echt niks, maar ik heb zo'n bananemodel en die kun je dus niet ronddraaien.

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik geef Misha sinds kort rijstebloem en gebruik daarvoor de Large speen van Difrax. Daar zit een hartstikke groot gat in.

Check je ook op klontjes tussendoor? Soms zit er hier ook weleens een klontje voor het gat en die trek ik er dan met mijn tanden uit zeg maar...En de bodem wat losser draaien?

8. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    @ dushi...papspeen is de m speen van difrax...de speen die er standaart bij zit is een s speen...

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Misha kreeg ook bijna niks uit de S en toen ben ik voor de gewone melk inderdaad de M gaan gebruiken, ging hartstikke goed. Nu dus de L voor pap.

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ontzettend bedankt meiden!

Dus ik heb nu de Small-speen en als ze wat makkelijker wil drinken koop ik de Medium- en later voor de pap de Large-speen.

Het is eigenlijk allemaal zo logisch, maar door de frustratie zie je niet hoe simpel het eigenlijk is.... Alleen blijft het raar dat die I-II-III spenen niet werken... morgen toch maar de gaatjes doorprikken, zodat ik ze nog ff kan uitproberen en dan maandag op zoek naar de M-speen.

:D

Groetjes,
    Danielle

Deel Deze Pagina