Lekken..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.854
    113
    Provincie Groningen
    Mijn borsten zijn ook niet gegroeid, wel merk ik dat mijn tepels wat zijn veranderd. Ik weet dat het niet groeien van de borsten geen invloed heeft op borstvoeding geven.

Klopt het dat iedereen die aan het lekken is, dat jullie borsten wel zijn gegroeid tijdens de zwangerschap?

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er last van sinds 22 wk of zo maar het zijn iedere keer maar druppeltje dus heb er weinig last van zie het alleen in mijn bh en verder niet...

3. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    op vakantie (rond 24 wkn zwanger) begon het ineens, maar steeds maar een klein beetje...en nu heel af en toe een druppie

4. Niet meer actief

Ja mijn borsten zijn echt gigantisch gegroeid, van een kleine B naar een E :rolleyes:
    en sinds gister dan last van lekken.. best flink!
    Ben nu net wakker & nu zijn mn borsten ook erg gevoelig

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij de 1e nooit gelekt tijdens de zs, nu ook nog niet, borsten gelukkig nog n iet gegoeid, had al een volle E overgehouden aan het bv geven

6. Secretstar

Secretstar Actief lid

Hier ook zo rond de 24 weken!
    Ik zat gewoon voor de computer met een t-shirt van mn man aan en ineens voel ik een natte plek!
    Ik ben met een rood hoofd naar boven verdwenen maar we hebben er wel goed mee gelachen :)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :) moet opeens aan iets denken :)
    Toen ik al een paar maand bevallen was van mijn eerste en nog bv gaf, waren m'n man en ik lekker 'bezig'. En toen begon ik dus ook te lekken...mijn man: ha! Je borst komt klaar! :) :)
    lullig, maar ook ERG grappig! :)

begon trouwens pas te 'lekken' bij 35 weken zwangerschap :rolleyes:

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi! die is ook erg grappig!
    fijn dat hij zo reageerde! zolang je er om kan lachen allebei is het al een stukje minder genant he ;)

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee, hier niet! Ik lek dus al vanaf week 22, maar m'n borsten zijn verder niet gegroeid ofzo, dus ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft.

10. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    moet opeens aan iets denken
    Toen ik al een paar maand bevallen was van mijn eerste en nog bv gaf, waren m'n man en ik lekker 'bezig'. En toen begon ik dus ook te lekken...mijn man: ha! Je borst komt klaar!
    lullig, maar ook ERG grappig!

HAHAHAHA heb me net bescheurd van het lachen haha SORRY.....

Hier trouwens nog geen last van lekken.
    Liefs Kim

Deel Deze Pagina