lekkende avent flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door miss spider, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben op 22 oktober weer mama geworden van een mooi kindje.
    Deze keer ben ik gelijk met fles voeding begonnen.
    Maar heb twee complete setten van Avent gehaald,en de flessen blijven maar lekken!Kan soms wel tien keer alles opnieuw erop draaien en uit elkaar halen,en nog gutst het er langs!:xIk snap er werkelijk waar helemaal niks van:(
    heeft hier iemand ook dit probleem gehad?Heb al ff gekeken of ik ergens contact kan krijgen met de makers van de flessen,maar weet niet zo goed waar ik dan moet zijn!

liefs een gefrustreerde mama;)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Nee sorry lekken deden en doen ze nooit bij mij...als je ze op de kop houd loopt het er dus gewoon uit..is dat onder de witte rand door of ergens anders?

En via de avent site kun je gewoon contact opnemen...ik had flesjes gekregen van iemand zonder de witte ringen erbij...die kun je niet los kopen in de winkel. Heb ze toen gekregen! nadat ik een mailtje had gestuurd...enkel verzendkosten moeten betalen....netjes hoor!!

Groetjes,
    Miranda

Groetjes,
    Miranda

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb bij Eva altijd Avent gebruikt en nergens last van gehad.
    Als t goed is kun je via deze link het telefoonnr vinden.

Philips - Contact opnemen

4. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze lekken echt onder de witte rand door!Zal morgen eens bellen,want ik baal hier giga van!heb constant mijn handen en kleding van de kleine onder de melk zitten.

ben benieuwd wat ze ervan zeggen,zal straks eens kijken of ik de dozen nog ergens heb.

thanx voor de link!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    misschien een fabrieksfoutje...of iets anders....ben benieuwd wat ze zeggen! Heb wel 1 fles die altijd lekte...maar die had ik ook laten vallen...dus misschien kwam het daar wel door, maar na je verhaal twijfel ik hihi.

Succes!

Groetjes,
    Miranda

6. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ik gebruik ook vanaf de geboorte bij mijn zoontje flessen van avent.
    Héél soms heb ik dat de fles lekt onder de witte rand zeg maar..
    Maar dan even eraf en weer erop zetten en het probleem is dan vaak weg, soms ook niet.
    Maar ik het het niet continu dus misschien heb jij het net getroffen met een fabrieksfoutje...

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja idd, soms ff los en weer erop...Dat houdt in zeiden ze in de mail tegen mij ook dat je de ring te strak hebt gedraaid...dan kan het vacuum trekken en juist gaan lekken....maja dat is idd een enkele keer en meteen opgelost.

;)

8. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    hier precies hetzelfde probleem!..werd er zo gek van dat wij overgestapt zijn op difrax! en totaal geen problemen!

Dus misschien hadden wij hetzelfde fabrieksfoutje?..wel is mijn dochter nu 11 weken en de 1e 2weken avent geprobeerd..

succes!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook wel een enkele keer last gehad van lekkende fles bij witte rand. Bij ons zat ie (bleek achteraf) te los. Even opnieuw erop draaien en probleem was over!

10. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pink150:ik heb de flessen in juli ofzo al gekocht!Dus kan best zijn dat we dezelfde levering hadden..

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, hier ook!!!

bij mijn oudste nooit last gehad, voor de 2e nieuwe flessen gekocht en nu dus wel...

12. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    wij hebben idd in juli ook de avent flessen gekocht, wel allemaal los en niet in zo'n combipakket!

Das toeval zeg!, ...zal idd met dezelfde levering te maken hebben gehad!

heb je al een oplossing gevonden?

13. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook af en toe, door verkeerd erop draaien. Dan ff losdraaien en weer vast en het probleem is opgelost

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    hier alle flessen de container in gemikt, wat een lekboel! overgegaan op difrax, geen probleem meer!

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Beetje flauw van mij misschien want je zal het vast al geprobeerd hebben, maar trek je de speen wel goed door de ring?

16. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoezo flauw?alle tips zijn welkom.maar idd,dat heb ik ook al geprobeerd.ben zo druk geweest vandaag,zal straks als mijn vent thuis is eens bellen!!

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hihi, het ligt zo voor de hand namelijk...
    Ben benieuwd wat ze dan te zeggen hebben als je belt!

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb ook Avent flessen en de lekken ook af en toe, niet altijd.
    Dan draai ik de bovenkant er even opnieuw op en dan is het goed. Vaak zit 'ie bij mij er iets scheef op zodat ie gaat lekken.

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik gebruikte Avent flessen al in 2004 en had dit probleem ook regelmatig. Alles zat goed (speen recht, ring recht etc..) Het enige wat hier heel goed hielp was even tegen de riching in draaien, tot je "klik" (of nog even verder draaien tot de 2e klik) hoort en dan weer vast draaien. Dan lekten ze niet meer. Ook met latere avent flessen had ik het nog regelmatig en het gekke is, meestal alleen met warme melk:( Maar het tegendraaien heeft altijd perfect gewerkt, wss komt hij dan goed op de schroefdraad..

20. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx Loetje!!Heb het geprobeerd,en het werkt!Geen lekkende flessen meer hoera!

Deel Deze Pagina