wie kan me mee helpen bedenken wat ik op de lijstjes kan zetten? Tmag rond de 5euro kosten. Voor de kinderen weet ik zat, maar voor mn eigen en wim... Ja een magnetron en frietpan, maar dat past niet in het budget Dus, wie kan mij helpen!? En wellicht ook andere...
Toblerone, milka, bon van Etos, kaarsjes, kerstspul, lekker douchegel, Bloembollen,zaadjes,bakspulletjes bv cakevormpjes of versierspul, notitieboekje voor lekkere recepten of uitspraken van je kind, foto album,Spaanse sloffen,fotolijstje, haarspul,maskertjes,scrub..ben toevallig met lijstje voor mezelf bezig
Loop door de action Daar is echt heeeeeeel veeeeel Zelfs nu massage olie van Kneipp 3 kleine potjes voor 4 euro. Zo leuk. Kun je zelfs met zijn tweeeen van genieten.
die spaanse sloffen heeft ook echt iedereen op het lijstje (ik ook hoor). zwarte sokken doet het bij mannen goed maar ik heb weinig toe te voegen vind het een geweldig lijstje! ik ga voor de hervulbare pads
Niet iedereen hoor verschrikkelijk zeg die sloffen. De action heeft veel flesje dochegel van de action en dan bonbon blok. Wat ik altijd doe is een kerst ding halen Marskramer heeft een euro bak zitten altijd wel leuke dingen in of xenos