Ik heb twee dochters (2005 en 2007) in oktober 2006 heb ik een mk gehad en was toen ook zwanger geraakt door de pil heen. Ik heb namelijk weer zoveel herkenbare symptonen, waardoor ik dus denk weer zwanger te zijn. De hele dag door misselijk, pijnlijke (.)(.) witte afschijding,en menstruatie achtige krampen O ja en ontzettend MOE! Wat denken jullie? Zou ik een test wagen? Laatste menstruatie was trouwens 9 juni.
Hey! Hoor idd wel vaker dat je ondanks je de pil slikt, toch zwanger kan worden. Bijv. door ziekte ( dan is de werking van de pil toch niet maximaal). Je laatste menstruatie is al een tijdje geleden. Omdat je al eerdere zwangerschappen hebt gehad, herken je symptomen toch eerder denk ik. Als je dus echt twijfelt, zou ik er idd gewoon een testje tegenaan gooien! Je twijfelt niet voor niets toch...?
Thanks voor de snelle reactie @nou ja ziek ben ik niet geweest Ben wel een maand geleden naar Turkije geweest, maar geen diaree gehad (wat ook de pil onbetrouwbaar maakt). Denk dat ik maandag indd maar een test haal....
@butterfly26, wij hebben hier niet zo'n grote. Denk dat ik na het eten toch maar even ga kijken! @iggylover,wilden nog drie jaar wachten........maar is het zo dan is het zo
hihi spannend... wij krijgen als allesgoed gaat ook ons 3e kindje als verrassing... een toegift zeg maar